Heerlijk he?! Gelukkig hebben de kids vaker hun dag wel als niet. Jefta wordt er trouwens niet knapper op. Zit onder de baby acne haha. Hij lacht wel hardop zo schetig vind ik dat.
@Bailief: Hier is de puckababy de uitkomst. Ik zit bijna de hele dag met Jens op schoot en dat doe ik met alle liefde. Maar ik vind het heerlijk als hij na het avondeten lekker in zn eigen bedje slaapt. Voor een kindje is dat volgens mij ook veel rustiger. Hier beneden praten we met elkaar, staat de tv aan. Boven is het lekker stil en kan Jens rustig slapen. Ik zou inbakeren, puckababy o.i.d. zeker proberen. Wij zijn met Jens ook een aantal keer bij de osteopaat geweest. Heb het idee dat het bij hem wel wat heeft geholpen. Wij hebben een osteopaat gezocht die veel ervaring heeft met kinderen, vond ik zelf wel een fijn idee! Wij kregen per consult (95 euro) 40 euro terug. @Saar: Klinkt gezellig die kindjes van jou Hopelijk zitten ze morgen beter in hun vel. @Staffie: Hoop voor je dat je hond weer beter wordt! Hier nog niks van de Etos.... Jens heeft gisteravond om 23.30 zn laatste fles gehad en daarna van 0.00 tot 5.00 geslapen, HEERLIJK
Bailief: Wat een schatje zeg! Me88: Anders even achteraan bellen. Ik kreeg op een gegeven moment een mailtje dat ik moest bellen. Gedoe hoor, maar ja gratis-gratis-gratis. Hier vandaag op het cb geweest. Schrik niet Jefta weegt 6300 gram en is 60 cm Hij heeft zijn prikjes gehad. Verder is hij waarschijnlijk toch allergisch voor zuivelproducten. Ik had al wel een vermoeden, ben een week gestopt met melk en yoghurt en van het weekend weer begonnen. Kreeg weer veel krampjes m.n. 's nachts. En pukkeltjes tot op zijn schouders. Dus ik ga ook een maand zonder doen. Maar niet zo extreem als bij KMA. Ik stop in eerste instantie alleen met melk en yoghurt, de pure producten dus. Als ik merk dat hij nog ergens op reageert ga ik alsnog alles elimineren. Hopelijk wordt hij weer wat gezelliger, want dan wordt Hanna ook weer wat gezelliger. Die vind dat gehuil maar niks.
Me88, fijn dat het bij jullie ook een uitkomst is. Wij hebben er nu ook eentje, iets met swaddle. Ben de naam even kwijt. Mijn vriend vond de puckababy er niet prettig uit zien en deze wel. Nou prima, ik had met beiden geen probleem maar als ik hem hier een plezier mee doe dan doen we dat maar. Morgen hoop ik te kunnen beginnen, het zit nu in de wasmachine. Wij krijgen ook 40,- terug zag ik Saar, woow zo zwaar al! Hij doet het goed! Supermelk . Hopelijk helpt dit voldoende, zou een stuk fijner zijn voor jullie allemaal.
Hopelijk gaat het helpen bailief! Hoe gaat het verder nu met I? Nou inderdaad gaat Jefta hard brrrr. Hanna was zo zwaar met 3 maanden. Ik zei al tegen mijn man, een echte borstenman die Jefta Ik hoop ook dat dit voldoende is. Ik eet gelukkig niet heel veel kaas enzo dat scheelt wel. Maar geen lekkere ijsjes de komende maand he balen.
Wow Jefta wat een vent al daar is L nog klein bij. Bailief, ik hoop echt dat het jullie gaat helpen, dat geeft zoveel rust. Doet ze het eigenlijk wel goed op de flesjes? Hier gaat het eigenlijk heel goed allemaal. Al begint er nu soms wat jaloezie door te komen bij F. Morgen lekker shoppen een carnavalspak voor F. En hij mag een cadeautje uitzoeken van oma omdat hij het niet meer in een luier doet. En ik wil natuurlijk ook wat leuke dingen shoppen voor L. Die hoeft ook niet alleen maar de afdankertjes van F te dragen.
't Is inderdaad niet leuk meer Prutske. Allang geen baby meer hier Vervelend die jaloezie. Hier is dat gelukkig alweer over. Dus er is hoop. Het is ook wel wennen aan de situatie natuurlijk. Hij had mama voor zich alleen en nu moet hij delen. Ik vraag Hanna af en toe het volgende riedeltje: Vind je je broer lief? Ja. Mag hij dan gezellig bij ons blijven? Nee. Moet hij dan op marktplaats? Ja. Haha maar ze heeft nog niet helemaal door wat dat dan weer betekend. Leuk om te gaan shoppen. Heb je al een idee? Knap hoor dat hij droog is. Heb je mooi snel voor elkaar en scheelt een boel in de portemonnee. Heb je niet veel kraamcadeautjes gehad qua kleertjes? Ik kreeg vandaag nog iets in maatje 56, maar dat past hij echt niet meer goed hoor. Heb tot en met maat 68 sowieso klaarliggen. Heb nog niks gekocht behalve 2 setjes maat 50..
Het lijkt te helpen... ze heeft gisteren 2,5 uur in haar eentje geslapen, ingebakerd. De rest van de dag lukt het helaas niet meer zo goed maar het kan natuurlijk ook niet gelijk perfect zijn. Ik merk dat ze ingebakerd veel meer rust krijgt, we hebben haar de andere slaapjes ook ingebakerd gehad ook al lag ze op onze arm (wel telkens terug gelegd). Ze wordt veel vrolijker wakker! Prutske, de voeding verdraagt ze perfect. Friso ging achteraf niet zo lekker, ik ben overgestapt naar Kruidvat Standaard en dat werkt perfect. Minder poepluiers ook. Vervelend van de jaloezie, hopelijk is het snel voorbij! Hoe is het verder met iedereen?
Fijn bailief, klinkt een stuk beter. Je klinkt ook wat opgeruimder trouwens. Hopelijk gaat ze ook in haar wiegje slapen. Dames ik zit hier te twijfelen. Ben gestopt met yoghurt en melk en meneertje doet het veeeeel beter. Komt 's nachts ook maar 1 keer meer en minder last van krampjes. Nu zeggen mensen allemaal dat ik alles moet skippen waar melk, ei en soja in zit. Ik vind dit niet zo nodig aangezien dit prima gaat zo. Wat denken jullie? Vandaag naar de kapper geweest en heb mijn haar eraf geknipt. Had het over mijn schouder en nu vooraan tot net onder mijn oor en achteraan opgeknipt. Heerlijk!
@Saar Stoppen met soja en kipei is achterhaalt Tegenwoordig is het advies stoppen met koemelkeiwit, en wanneer de klachten blijven dan pas stoppen met soja en/of kippenei Als je wil kan ik je alle info wel mailen die ik van mn dietiste heb gehad? Zo..wat een grote jongen Jij heb echt slagroom hahaha Foto van je kapsel?? haha klinkt in ieder geval pittig! En scheelt de helft in shampoo haha @Bailief Ik had de Pacco van een vriendin gehad, maar ik heb m niet gebruikt en ga ik denk ik ook niet doen, niet echt rede voor nog, en N. slaapt echt niet als dr handen onder de dekens zitten dus inbakeren word helemaal drama denk ik haha Ja van de osteopaat had ik gelezen omdat een KS niet natuurlijk is, en een baby daar vaak last van kan hebben? Wat is I. al gegroeid!! Lieve foto @Me88 Fijn dat inbakeren bij jullie ook helpt! @Prutske Wat goed dat hij helemaal droog is!! Wel jammer van de jaloezie maar ook wel begrijpelijk. Hopelijk is het van korte duur @Koemelkallergie Ik werd nog gebeld door de dietiste...protocol is vernieuwd. Dus na aanleiding van haar overleg met collega's belde ze me op dat ze het tegenwoordig anders doen... Alleen koemelkeiwitten vermijden, en als de klachten blijven dan pas soja en kippenei ook uit het menu schrappen. Dat betekend dat ik nu dus heel veel meer mag hebben En N. geeft geen reactie als ik soja vla ofzo eet gelukkig Gister controle gehad bij de KA, ook zei was erg tevreden, het gaat ook gewoon echt heel goed nu met N. @Hond Gelukkig gaat het nu met de prednison iedere dag een heel klein beetje beter. Het gaat niet hard maar gelukkig gaat het wel vooruit. Hopen dus maar dat het zo blijft gaan @ Etos Hier ook nog steeds niets gezien en gehoord Misschien toch maar is bellen Nog ff een foto van vandaag
Staffie: Wat heerlijk dat het zo goed gaat en wat een prachtige foto. Heerlijk vrolijk meisje. En fijn ook zo met de hond. Hopelijk mag je nog lang van hem genieten! Mag wel die info. Ik weet alleen nog niet zeker of ik dan ook echt zo streng op dieet ga eigenlijk. Ik weet niet zo goed of het echt nodig is zeg maar. Hij doet het nu goed als ik geen melk en yoghurt eet/drink. Lastig is dat... twijfel, twijfel. Hij heeft nog wel eens krampjes na een voeding, maar hij drinkt ook gigantisch gulzig en ik schiet enorm toe dus ja, ik weet het gewoon even niet. Box van de etos is wel leuk. Tenminste hier wel. Hier vandaag toch iets grappigs.. Jefta lag in zijn hangmatje naar de mobiele te kijken en ik haalde hem uit de box. Hij zet het toch op een brullen. Dus ik leg hem terug en het was weer goed. Lekker eigen willetje hihi. We zijn ook weer lekker aan het kopen geslagen op marktplaats. Hebben een extra deryan tentje gekocht. Zullen we niet gigantisch veel gebruiken (hebben er al 1 voor Hanna), maar ja zul je net zien dat je weg gaat en dat je dan geen slaapding voor Jefta hebt. We willen misschien in mei nog een weekje weg dus dan kunnen we er mooi gebruik van maken. En een trofast kast met van die bakken om speelgoed op te bergen. Die gaan we even goed schuren en dan donker beitsen dan pastie mooi bij de meubels. Af en toe heb ik het gevoel dat we niet uitgekocht raken..
Dankje, Saar . Het voelt ook rustiger in mijn hoofd. Zelfs nu het vandaag maar een kleim uurtje gelukt is om in haar eentje te slapen. Elk beetje is iets en het voelt een beetje als opnieuw beginnen. Als ik jou was zou ik gewoon zo blijven doorgaan hoor. Waarom al die extra dingen schrappen als hij het hier prima op doet? Lijkt mij onnodig. Mocht het weer veranderen dan kun je alsnog meer schrappen. Wat knap dat je dat hebt aangedurft met je haar! Lijkt me wel heerlijk makkelijk . Ik zou het niet durven haha, er is deze week zo'n 10 cm van mijn haar af gegaan omdat het dood was en daar moest ik 2 dagen aan wennen haha. Grappig ook van Jefta, dat eigen willetje. De mobiel was gewoon even veel leuker dan mama Staffie, wat fijn dat N. het super doet en wat fijn dat je wel verschil merkt bij de hond! Haha dat gaat dan niks worden met N. en het inbakeren alleen maar fijn toch dat je hem niet nodig hebt! Mocht je er nog steeds van af willen dan neem ik hem graag van je over! maakt het veel makkelijker met wassen want als de doek nu vies wordt heb ik een probleem. Had ik nog niet over nagedacht haha. Hele leuke foto ook, lekker vrolijk!
Super bailief, is natuurlijk ook geen makkelijke start zo. 't Is ook nog eens je eerste dus alles is al nieuw. Knap van je hoor. Hopelijk gaat ze snel wennen en een beetje ritme ontwikkelen. Hoe gaat het met jezelf lichamelijk en geestelijk? Wat mijn haar betreft is mijn motto: als het niet mooi is of niet bevalt groeit het wel weer aan. Nou Jefta lag al een kwartier te genieten van zijn mobiele dus mama vond het wel welletjes met het opdraaien, maar goed dat ging nog even niet door.
Ik hoop ook echt dat ze snel went. Helaas is ze nu al een uur over haar toeren. Ze is hartstikke moe, valt telkens even in slaap maar wordt dan weer heel snel wakker om weer te gaan huilen. Ze is erg moeilijk te troosten nu. Misschien komt het omdat we vandaag naar de winkel zijn geweest, dat vond ze geloof ik niet zo leuk. Lichamelijk gaat het goed weinig last ook nog van de wondm wel nog steeds hechtingen die eruit steken, heel apart... geestelijk gaat het ook wel goed, al moet ik eerlijk zeggen dat ik op sommige momenten even alleen maar wil huilen omdat het echt wel heel zwaar is. Maar ik denk ook dat dat niet verkeerd is en erbij hoort. Wel een heel goed motto van je haar! Lijkt me ook echt ontzettend handig zo kort, ik weet niet of jij het ook had met Jefta maar I. vind het geweldig om aan mijn haren te trekken haha. Haha je bleef het opdraaien, wel heerlijk dat hij zich zo goed kan vermaken!
Echt sneu hoor. Misschien toch te veel prikkels voor haar, maar ja je zou zeggen dat het moet kunnen... Alleen maar willen huilen hoort er wel bij als je zo vreselijk moe bent. Apart dat er hechtingen uitsteken zeg, maar die verdwijnen vanzelf als het goed is. Jefta kan ook behoorlijk aan mijn haar trekken ja, of kon eigenlijk. Vervelendste vond ik het spugen in mijn haar, dat lukt nu ook niet meer. Nou wij hebben echt een stel makkelijke kinderen hoor. Rustig en kunnen zichzelf goed vermaken.
Bailief, wij hebben ook kv standaard voeding. Das beter voor de portemonee. Fijn dat ze al beter slaap nu. Wel vervelend dat ze niet zo goed tegen de prikkels lijkt te kunnen. Saar, de jaloezie is echt maar af en toe even gelukkig en hij doet dat alleen thuis zeg maar. Leuk een heel nieuw kapsel. En wat fijn dat het lijkt te helpen nu je alleen de melk enyoghurt laat staan. Staffie, wat een schatje. Fijn dat het dieet helpt. En jullie hondje ook iets beter heerlijk. Ik had ook nog niks gehoord van de etos box, ik heb een mail gestuurd gisteren evrn afwachten nog. Inbakeren, wat een genot is dat hier. Van de week een keer niet gedaan meteen super onrustig geslapen. Nu weer gewoon wel gedaan en niet gehoord tussen elf en kwart over zeven. Toen heb ik hem wakker gemaakt. De slaap kop Hier begint l echt te reageren als wij wat eten. Nog maar even wachten. Bij f waren we ook vroeg begonnen maar rond 12 weken dus dat is wel mijn grens hoor. Verder doet hij het echt super hij krijgt nu 5 flessen van 150/5 samen ongeveer 165cc per fles. 7.30-11.00-15.00-18.30-22.15 Verder ben ik alles aan het verkopen wat we niet ,meer gebruiken en wat niet meer past. Oja in juni gaan we ook nog lekker een paat dagen naar de beekse bergen op vakantie heerlijk. Nog 1 week en dan ga ik weer werken. Ben benieuwd
Vandaag gaan we het waarschijnlijk opnieuw proberen om naar de winkel te gaan maar deze keer in de draagdoek, daar slaapt ze eigenlijk altijd heerlijk in. Gisteren had ik haar in de maxicosi in het karretje. Ben benieuwd hoe het gaat. Ze heeft in ieder geval goed geslapen vannacht (wel bij ons, maar goed daar werken we aan ; Saar, dat spugen in je haar was ik even vergeten haha. Ook zoiets onhandigs Heerlijk zulke makkelijke kinderen! Ik hoop dat dat hier vanzelf ook komt. Moet wel zeggen dat ze de babyswing steeds leuker begint te vinden dus dan vermaakt ze zichzelf ook goed. Prutske, jeetje over een week alweer werken! Je keek er wel naar uit toch? Haha Kruidvat is inderdaad veel beter voor de portemonnee. Vind het wel lastig dat het er vaak niet is (hier dan). Dus ik zorg dat ik gelijk de ochtend ga nadat het weer bijgevuld is. De Kruidvat luiers zijn hier trouwens ook favoriet. Wat goed dat L. het zo goed doet! En heerlijk om even weg te gaan in juni. Verkoop je alles makkelijk? Ik denk dat wij straks ook veel gaan verkopen. We zeiden eerder altijd dat we heel graag 2 kindjes zouden krijgen maar dat zien we geloof ik allebei niet meer gebeuren.
Ik zorg dat ik altijd 1 of 2 busseb voeding op voorraad heb. Met de luiers net zo. Via goeie vrienden heb ik 2 keer per jaar een kaart voor de kruitvat vip avond dan krijg je overal nog 20% korting op. Niet op kv1 trouwens Verkopen. Het brengt niet allemaal veel op maar als ik het op zolder zet brengt het zeker niks op.