is het waar dat als je zwanger bent van een meisje je eerder zou bevallen als van een jongen of is dat een fabeltje? er word gezegd meisjes zijn nieuwsgierig dus die komen meestal 1 of 2 weken eerder.en jongens komen meestal op uitgerekende datum of later.
Fabeltje hoor, mijn nichtje moesten ze echt halen , mijn dochter was dan wel drie weken te vroeg, maar dat zegt volgens mij allemaal niks hoor! jessica
Dochter... 2 dagen overtijd, dus ook dit is wat mij betreft een fabeltje! Sowieso altijd een beetje vreemd om dit soort dingen te beweren, aangezien niet alle jongens en niet alle meisjes hetzelfde zijn, net als dat er geen 2 zwangerschappen hetzelfde zijn.
Ik hoorde juist dat het bij meisjes zo was, dat die op zich laten wachten! Bij mij klopte het wel, maar zal wel bakerpraatje zijn hoor!
Hahaha! Die is goed! Maar ikzelf ben 4,5 weken te laat (!) geboren, en ben toch echt een meisje... Maar misschien was ik gewoon niet nieuwsgierig en vond ik het wel lekker daarbinnen. Of misschien dat ik mijn moeder wel wilde pesten (ik heb ook een paar keer loos alarm gegeven, hihihi!).
Voor mij is het een fabeltje; mijn dochter kwam een week later en mn zoontje 2 dagen na de uitgerekende datum.
4,5 weken te laat? Misschien begrijp ik het verkeerd maar 4,5 weken na de uitgerekende datum is echt niet mogelijk!
ik geloof het ook niet echt maar bij onze familie klopt het wel 3 meiden alle drie ruim 3 weken te vroeg en 4 jongens allemaal 2 weken te laat. maar dat zal wel toeval zijn.
Ik ken twee meisjes die te vroeg geboren zijn: eentje twee weke en eentje zes weken. Tevens ken ik een jongetje die twee weken langer is blijven zitten