Hey meiden, Gisteravond na het eten moest mijn mannetje even het centrum in zei die,had geen zin om mee te gaan eigenlijk maar het moest. Nou ik na veel morren mee. Blijken we 5 kwartier te moeten rijden. Had voorbij Utrecht een vermoeden waar we heen gingen,en ja hoor mijn vermoeden was goed. Stond ik ineens om 9uur met een maltezer puppy in me handen. Die heb ik gekregen alvast voor valentijn................. Hij is zo lief. We hebben hem Boomer genoemd Liefs Kareltje
Kei leuk hoor! Ik heb ook een hondje (is nu bijna vier) en toen ie een puppy was hadden we er al heel veel lol mee. Die doen zo veel leuke/domme dingen dat je er gewoon helemaal van in een deuk ligt. Die van ons is nou nog heel speels en dat is zo leuk je hebt ten alle tijden "iets" dat op je wacht als je thuis komt. Ook zijn ze altijd blij. Dus geniet ervan. ( je hebt trouwens wel een kei lieve lover die van mij zou er echt niet aan denken )
ow wat leuk, ik heb een kruising maltezer chi tshu of zoiets. Nu 3 maanden. Echt zo lief maar af en toe ook rijp voor achter t behang hahah veel plezier ermee en hoop dat t een maatje voor t leven word
Inderdaad een lief cadeau Kareltje. Ik hoop dat jij en Boomer veel plezier aan elkaar gaan beleven. Ik kan het alleen niet laten om toch even te zeggen dat het wel belangrijk is dat je goed informatie inwint (bij dierenarts, literatuur, fokkers etc.) over dit ras en wat je hondje allemaal nodig heeft. Jammer genoeg zijn er namelijk nog altijd mensen die zich laten verleiden tot het kopen van een huisdier zonder vooraf goed nagedacht te hebben over de verzorging etc. Ik hoop dat dit bij jullie niet het geval is en jullie een fijn thuis kunnen bieden aan Boomer. (niet mijn bedoeling je voor het hoofd te stoten, maar moest het toch even kwijt naast alle enthousiaste reacties)
@ Indigo, je hebt gelijk hoor en dat mag zeker ook wel gezegt worden vind ik. Er zijn inderdaad veel mensen die in een opwelling een puppie kopen en deze dan na een tijdje "dumpen" in een asiel. Maar ik verwacht/hoop dat het toch een overwogen keuze is geweest. Ik wens ze in ieder geval heeeel veeeel plezier ermee!
ahhhhhh wat en super lief kado zeg ik ben jaloers.. haha heel veel plezier met je nieuwe puppy. enne, wel binnenkort een foto plaatsen he, ben heel erg benieuwd
Gelijk heb je hoor, ben het dan ook helemaal met je eens....Hoeveel lieve schattige puppies belanden er niet uiteindelijk in het asiel, omdat ze als opwelling gekocht zijn? Maargoed,heel veel plezier ermee. Hopelijk heb je ook goed de tijd om 'm op te voeden? Een puppy is super leuk, maar je bent er wel druk mee! Maar daar krijg je ook wel iets voor terug
Wow wat lief zeg.. zal zo ff dit topic laten lezen, misschien komt hij dan nog op ideeen voor woensdag haha
Nou meiden het is echt een schatje hoor Boomer. En het was zeker een wel overwogen besluit,wil al een jaar of 10 een hondje. Iedere keer kon het niet omdat ik teveel werkte,maar nu heb ik op het moment geen baan dus alle tijd voor Boomer. Foto van Boomer komt in mijn album. Kareltje
Lekker genieten dan van je lang gekoesterde droom meis'! Enne...snel een foto plaatsen van die kleine doerak he?!
Echt een lieverd, zowel je man als je hondenkindje! Wij hebben ook zo'n hondenkindje en we hebben er enorm veel plezier van. Het zijn echt knuffelbeertjes. Geniet ervan meis! Liefs,mussie
ff offtopic ..ietsje. Ik heb dezelfde kruizing..hihi...zo'n eigenwijs ding, maar wel een droppie om te zien!