Kom er vaker en het eerst wat ik dacht over het nieuws, hoe is het mogelijk. Nou blijkt maar weer dat er heel onverantwoordelijke mensen zijn op de wereld. Het gaat nog altijd om wilde dieren en daar ga je toch niet tussen lopen? Auto's moeten zelfs dicht blijven als je er door heen rijdt. Gelukkig is alles goed gekomen maar vind het goed dat ze in het nieuws duidelijk zeiden dat het niet aan het park ligt maar aan de hersens van twee ouders.
Wat een idioten die moeders om hun kinderen zo'n gevaar te laten lopen! :x Wat mij betreft mogen die moeders gelijk uit de ouderlijke macht ontzet worden....als je niet spoort kan je ook geen kinderen opvoeden! :x
Jeetje zeg... Die ouders hebben ook wel het IQ van een visstick!!! Dat doe je toch niet??!!! Arm ventje... gelukkig is het goed afgelopen...
Dude, volgens mij is dat bord een meter bij een meter, met enorme afbeelding van een luipaard, en met hele grote letters dat je absoluut niet uit mag stappen en de ramen van je auto dicht moet houden.. Zelfs dat als je pech hebt met je auto je echt níét uit mag stappen maar moet gaan toeteren zodat ze je kunnen komen helpen
Nogal onverantwoordelijk van de ouders inderdaad, en gewoon dom. Nou ben ik als kind opgegroeid in die buurt en heb ik ook wel eens gespeeld met adolescente jachtluipaarden die werden grootgebracht door een vriendin van mijn moeder. Ik vraag me eigenlijk af of dat wel zo verantwoordelijk was
Inderdaad erg dom van die ouders gelukkig is het jongetje er nog vrij goed van af gekomen. Het zijn geen getemde beesten daar dat je zomaar tussen ze kan wandelen