hallo dames voor het doopsel van ons zoontje Revi krijgen we van schoonouders een speelgoedkist met naam. voor onze oudste ook nog 1. nou weet ik niet waar ik de naam wil, bovenop, voorop, of gewoon beide.. dus graag jullie foto's en ideeen! groetjes!
het worden deze kisten (ff van google gehaald) Google Afbeeldingen resultaat voor http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/atelierfailariel/full19663371.jpg
Ik kijk even met je mee,wij zijn ook nog opzoek, al vind ik die van je voorbeeld al wel heel erg mooi!
Wij hebben een grote speelgoedkist gekregen als kraamcadeau waarop het geboortekaartje is geschilderd, erg gaaf. Die kan je bestellen op internet, google maar eens 'speelgoedkist geboortekaartje'. De naam staat overigens bovenop.
ik heb ook een speelgoedkist van 1 m x 50cmx 50 cm. Maar ik heb geen naam erop gedaan. Wel de muurstickers van takkie van jip en janneke van de hema. grote takkie op de voorkant en kleine takkie op de bovenkant.
Hoi, Ik weet niet of ik een link mag plaatsen. Hier in ieder geval ideeen, de kist met de naam 'sven' er op, is onze speelgoedkist. voorbeelden 2011 | babydeco
Mijn man heeft zijn oude houten speelgoedbankje wit geverfd en de naam van de oudste er met groen op geschilderd. Aan de voorkant. Erg mooi
die is ook heel erg mooi! thnx hon!! wat zal ik nu doen, voorop of bovenop? ben bang dat hij bovenop snel beschadigd of zou dat onzin zijn?
Hey won Wat leuk dat revi en gelani beide een eigen speelgoedkist krijgen! Dit is de kist van Naud.. Bovenop naam en voorkant een piraat.. In maart krijgt hij voor zijn verjaardag een stoeltje met op de zitting dezelfde piraat en op de rugleuning zijn naam Voorbeeld: