We hebben vandaag de 20-weken echo gehad en hebben te horen gekregen dat we een zoon krijgen! Geweldig natuurlijk, vooral omdat we al een dochtertje hebben. Mijn man is halfbloed en heeft een naam die niet heel veel voorkomt in Nederland. Nu twijfelen we nog tussen twee namen, namelijk Yoran en Kyan. Welke vinden jullie het mooist? En weten jullie een mooie tweede naam erbij te verzinnen? Want Yoran Kyan of Kyan Yoran klinkt niet echt lekker vind ik. Of kan dat volgens jullie wel?
Hoi! Gefeliciteerd met je kereltje! Ik vind Kyan heel leuk, al zou ik zelf als Kian of Kean schrijven. Heb zelfs gezegd dat als wij ooit nog een zoon krijgen dat Kian dan op het lijstje staat! Kyan Yoran wordt een beetje veel 'y' en 'an' inderdaad maar goed, hoe vaak zeg je iemand zijn volledige naam?
Ik hou niet zo van Y namen maar Kyan vind ik wel leuk maar hoor je toch wel vaker en Yoran vind ik ook een leuke naam maar dan geschreven als Joran (al hoor ik wel Van der Sloot op het moment... maar dat gaat wel weer over). Moeilijke keuze hoor.. Heb gestemd op Yoran maar weet het eigenlijk niet
Ik heb voor Kyan gekozen, vooral omdat ik bij Yoran toch meteen 'vd sloot' denk... Maar sowieso houd ik wel van de i-klank in een naam.
Ik heb voor Kyan gezkozen. Vind ik wat stoerder. Ik zou er een andere leuke naam bijkiezen. Yoran erachter plakken staat inderdaad niet zo mooi.
Er heten tegenwoordig zoooooveel kinderen kyan of kyano. Ik zou voor Yoran kiezen! Is natuurlijk ff niet zo positief in het nieuws geweest, maar daar weten ze toch niets meer van over 20 jaar. Zeker de kids op school niet ofzo, dus hij zal er niet mee gepest worden.
Ik houd zelf niet zo van de 'y' voor een jongen. Dat doen zoooooveel mensen tegenwoordig! Joran of Kian vind ik mooier. Ik kan er alleen niks aan doen dat ik ... van der Sloot denk als ik Yoran/Joran hoor.
mee eens.. vind de y sowieso een niet erg mooie letter in een naam.. kan je dus niet helpen! succes..
Ik heb gestemd op Kyan (al vind ik Kian persoonlijk mooier). Van welke afkomst is je man? Kan ik ff meedenken over een 2e naam. Ik zou niet voor Kyan Yoran gaan...dat loopt niet lekker....
Hmm moeilijk... Ik vind ze samen niet echt klinken, maar apart erg leuk! Ik hou juist wel van de Y in namen, mijn dochter heet...juist; AlYna Ik ga voor Kyan!
Ik ga ook voor kyan. Yoran is ook wel leuk maar ook ik denk meteen aan die crimineel! En de y is vaak niet in een chocolade letter te krijgen! (lekker belangrijk )
Ik vind Yoran leuk, maar dan zou ik het ook met een J schrijven. De link met van der sloot wordt wel weer vergeten.