Inmiddels 32 week zwanger en we hebben nog geen jongensnaam. Geslacht weten we niet. We hebben al twee jongens en daar de mooiste namen aan gegeven 😉😝. Voor een meisje zijn we er al helemaal uit, maar mocht het toch weer een jongen zijn en hij wordt nu geboren zijn we echt naamloos..... We houden van korte krachtige namen. Een mooie betekenis erbij vinden we ook leuk, maar hoeft niet. De naam moet leuk zijn voor een baby/peuter/kind, maar ook voor een volwassen man. Waar ik nu een beetje mee in mijn hoofd zit: Sam/ samuel (Sam vind ik wat te veel voorkomen) Julian Liam Beau Timor Xaro Nino Dex Joah Joas Boas/Boaz Hou wel een beetje van iets aparts, maar ook weer niet te.
Julian! Nou ben ik bevooroordeeld, want zo heet onze jongste, maar vind het zelf nog steeds een erg leuk naam. Florian vind ik ook erg leuk en laatste spreekt kick mij ook steeds meer aan.
Alec Brett Kai - Kaj Milo Raf Dion Quint Sydo Ivor Jero Noan - Nohan Nio Owen Savi Sten Viggo Tobi Zino
Thanks! Nog geen wauw-gevoel bij een naam. Roan/ Rowan is ook een die ik op het lijstje had. Verder staan er al namen bij die een van mijn andere zoons hebben als eerste of tweede naam 😂 Welke vinden jullie van mijn lijstje mooi? Juul vind ik wel een leuke afkorting van Julian, maar zie het meer als een afkorting dan echt een naam ofzo.
Van jouw lijstje vind ik Dex en Boas / Boaz het leukst. Liam zou ik niet doen, komt ook erg veel voor...
Dat vind ik inderdaad ook het bezwaar voor de naam Liam. Stond bij mijn eerste al op het lijstje en kwam toen nog niet zo veel voor. Afgelopen jaar volgens mij zelfs op nummer 1 van top 20 jongensnamen geloof ik.
Ok ik doe ook een poging. Benja Luc Kobe Jeroen Fabian Pleun Tobi Vigo Yme Pim Yelle Midas David Gijs Fedja Matthijs Manuel Gustaf Rudy Twan Lars Tyaz Marcus Julius Daaf Lieuwe Ravi Walt Jonas Thorsten Florian Sebas Lex Stijn Roemer Klaas Berend Raoul Fox Joeri Pepijn Lucas Merlijn Casper Staz Wouter Matteo Justus Simon Bodhi Jonathan Thyche Benjamin Ferran Lux Stach Xilio Kwint Matthieu Ralph Xenne Flynn Bastiaan Nordin Tijmen Thomas Jurriaan Boaz Ruben Oscar Fons WernerJacob Kees Stef Nathan Siemen Mathias Teun Kobus Jaap Lasse Succes!
Pepijn Thomas Stijn Simon , stoer en mannelijk en mooi! Silas Tobian/s Micha, gaaf en origineel Lars Viggo Milan Jonathan Nathan Levin Hugo Duran Seth
Hier komt Boas heel veel voor, maar toch vind ik het een mooie naam! En tsja, wat is populair? Ik had ook twee Karin's in de klas 30 jaar geleden . Julian vind ik overigens ook heeeeel gaaf. Juul vind ik meer voor een meisje... Tenzij je er Jules van maakt, dat vind ik dan weer zo'n stoere jongensnaam.
Zit er al wat tussen wat jullie een "wow" gevoel geeft? Aangezien er haast is doe ik nog een ronde. Ik werk als invalkracht voor een kinderopvang stichting. Dus als ik goed nadenk heb ik best wat voorbeelden. Boris Marvin Yoran Sylvo Xavier Bruno Ijsbrand Fosse Joost Leonas Sjoerd Wart Calvin Phillip Jurgen Sverre Lauran Pjotter Milas Rayshell Bas Novan Krijn Berthus Friso Daniel Valerio Jelmer Xiem Floran Martin Laurens Hugo Kjell Julas Lennard Peter Roman Melle Fred Rogier Ludo Renz Domien Rudolf Wubbo Silas Verron Lodewijk Diego Brent Milo Melvin Gijsbert Wolf Donald Otis Wim Fabian Camiel Nicolas Luran Joep Rutger Kuno Jasper Willem Raf Take Gus Christof Ted Kyrian Tobias Ferdinand Vincent Hidde Pieter Jonas Mark Melchior Wessel Hubert Anton Florijn Timon Xam Fedde Duncan Siebren Lodin Fender Rover Vasco Lionell Rodin Branco Linus Maxim Loran Jip Christiaan Nicolai Lester Munk Lou Jurre Tibbe Victor Hero Philemon
Sam, Julian en Beau vind ik mooi. Samuel/Joah/Joas/Boas: klinkt me te bijbels Liam: gaat beetje richting ordi Xaro/Dex: ik hou niet van dit soort x-namen. Nino: te kinderlijk Timor: heb ik gewoon niks mee Wat vind je van: Alex / Alec Timo Kilian Vigo Dani Mason Morris Kjell Quint Knox Ace Stef Senn Ben Felix Leo / Leon Ivo Mick
Wel weer wat nieuwe namen op t lijstje, maar nog niet echt de naam. Thanks meiden voor het meedenken! Sam staat wel hoog op het lijstje, maar hij komt helaas zo vaak voor..... Heb een zoon waarvan de naam de afgelopen jaren ook vrij populair is geworden en merk dat ik dat toch niet heel leuk vind. Stom misschien.....