Welke dienst de beste films?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Young Flower, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij hebben nu Netflix, maar ik baal er van dat zij alleen maar de oudere films hebben. Nu wilde ik Videoland erbij nemen echter hiervan hoor ik dat dit hetzelfde probleem heeft.

Bestaat er een dienst waar je wel de wat nieuwere films kan zien waar ik niet per film voor hoef te betalen? ;)

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Zelf downloaden uit nieuwsgroepen. Dan heb je de nieuwste films. Een legale optie voor recente films als abonnement is er niet.

3. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Zelf downloaden wil ik niet. Dan is het helaas en blijf ik maar bij Netflix

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Er is geloof ik een manier om de Amerikaanse Netflix te gebruiken. Zou je even op moeten googlelen. Daar staan wel alle nieuwste films en series op.

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Een abonnement met recente films bestaat volgens mij niet. Ik denk ook dat dat veel te duur zou zijn. Je kunt nou eenmaal niet (legaal) voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
    Als ik zelf een nieuwe film wil zien dat download ik die in iTunes. Daar kun je voor best redelijke prijzen films huren of kopen.

6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb een tijd Amerikaanse Netflix gehad. Daar staan anders series bij, maar echt geen nieuwe films hoor.

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik zie dat er sinds vorige week ook film1 op demand is.

En ik hoef niet de aller nieuwste films. Maar de meeste films van het genre wat ik leuk vind op Netflix zijn erg oud.

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja dat klopt, Netlix heeft niet zo heel veel leuke films. Af en toe komt er eentje op dat ik denk, heyy dat valt weer mee. Bijv Frozen stond er toen best snel op.

Dat film 1 ziet er wel goed uit. Voor 8 euro in de maand kun je onbeperkt kijken. Ik ben zelf niet zo een enorme film liefhebber dat ik er nog abbo voor bij zou nemen. Maar op zich kun je er niks van zeggen denk ik.

9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

#9 DastyQueen, 27 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2018
    Bij KPN als extra optie ofzo?
    Edit, net naar gekeken maar ook daar vind ik het filmaanbod zeer beperkt.

Deel Deze Pagina