Dag dames ben even nieuwschierig ben natuurlijk nog maar heel pril zwanger maar was een beetje aan t rondsnuffelen en wou jullie mening weleens horen!! Wat vinden jullie mooie namen voor bij Jade(op zn engels)Jongen en meisje Thanks!! Xx
Hoe spreek je het uit? Djeed? Zoiets? Jade en Justin Jamie Leroy Donny Jessy Of Jade en Jennifer Elsie Evi Robyne Laura Ik zou dan ook voor en Engelstalige naam gaan.
Ja je zegt idd djeed hihi!! Thanks voor de reactie idd denk wel dat t een engelstalige naam gaat worden
Jade en Dylan Jade en Kevin Jade en Thom Jade en Luke Jade en Ryan Jade en Adam Jade en Tyler Jade en Max Jade en Jimmy Jade en Roy Jade en Leon Jade en Kian Jade en Lily Jade en Zoë Jade en Lissy Jade en Kaylee Jade en Caitlin Jade en Tayler Jade en Amy Jade en Lucy Jade en Ella Jade en Alice Jade en Amber Jade en Leah Jade en Rose
Mamase!!Thanks Rose staat bij ons al heel hoog...Jongensnamen moeilijk Ryan vindt ik mooi maar we kennen een Ryan mijn vriend heet Roy en mijn broer Luuk zo zitten er nog een aantal namen tussen vindt ze wel mooi!! Dus meisjesnaam dat zit denk ik wel goed...alleen jongens naam moelijk!!!!!!!!! xx
Jade en... Noah Mick Just Boyd Ryen Glenn Quinn Joey Dean Bryan Dylan Nigel Leroy Loïs Zoë Megan Tess Jill Lynn(e) Fay Lana Lara Ruby Evy
Jade en Ruby Jade en Lois Jade en Jody Jade en Zoë Jade en Jessy Jade en Lana Jade en Alice (op z'n engels) Jade en Britt Jade en Lynn Jade en Caitlin Jade en Rudy Jade en Quint Jade en Cas Jade en Ian Jade en Glenn Jade en Duncan Jade en Matthew Jade en Collin Jade en Quinten
Wow wat een reacties allemaal lief hoor er zitten zeker wat namen tussen thanks!! En @ m80 das idd heel persoonlijk ik vindt jade op zn nederlands ook mooi hoor maar jade op zn engels past iets beter bij ons!! ik vindt finn ook heel mooi maar manlief niet..... Nogmaals bedankt!!! Xxxx