We zitten met een probleem. Ik heb al vanaf het begin een naam voor ons tweede meisje in gedachten, waar ik direct helemaal verliefd op ben geworden. Voor mij is dit echt DE naam. Maar grote zus heeft een naam die hier erg op lijkt, en dit was voor mij eerst wel een struikelblok maar ik vind de naam gewoon te mooi om hem daardoor niet te kiezen. Maar voor mijn vriend is het dus wel een probleem en hij wil de naam hierom niet.. Grote zus heet Aline (op z'n frans uitgesproken, als Alien) De naam die ik in gedachten heb voor ons tweede meisje is Elena.. Vinden jullie dit kunnen? Ik heb nog wel een paar andere namen op het lijstje, maar vriendlief vind geen van die namen mooi (zelf komt hij niet met suggesties overigens) en ik heb er zelf ook niet echt 'het' gevoel bij. Help!
De naam is wel mooi, maar ik snap je vriend ook wel. Dat zou ik er misschien iets van Selene of Helena van maken. Net even een extra klankverschil..
ik zie het probleem ook niet. als je nou wilde dat ze Aline of Eline zou gaan heetten vind ik het anders.
Oh gelukkig het valt dus wel mee! Ik hoop dat vriendlief dat ook zo kan zien als hij een beetje aan de naam went
Ik vind het eigenlijk best kunnen. Qua uitspraak is 't toch een heel andere naam? Zo op het eerste gezicht lijken ze wel erg op elkaar, maar als je ze dan uitspreekt blijken het toch gewoon 2 heel verschillende namen vind ik.