Mooi, mijn zusje heet Jade (op zn Nederlands). Ik vind het alleen maar handig dat je haar naam ook makkelijk op zn Engels kunt uitspreken!
Vreselijk! Maar ben bevooroordeeld, ik ken iemand die zo heet (op z'n Hollands ook) en zij is niet aardig Engels vind ik 'm wel weer mooi!
niet echt mooi, op zn engels wel! ik denk wel dat mensen meer naar de engelse versie zullen neigen dan naar de nederlandse. Je hoort "Jaduh" niet zo veel.
Persoonlijk vind ik het echt raar.. Jade op z'n Engels was onze 2e keus, (Djeet) maar had tot kort nog nooit gehoord dat je het ook op z'n NL kon uitspreken, was echt verbaasd dat men het echt op z'n Nederlands uitspreekt Vind het erg raar en klinken als " Ja, duhh!! Zo van: weet jij dat het al bijna half 9 is? " Ja, duhh! Tuurlijk weet ik dat "
Je moet het ook niet uitspreken als Jaduuuh.. Dan klinken alle namen raar die eindigen op de.. of ne.. of le.. Jouw naam spreek je toch ook niet uit als Danie(metpuntjes)lluuuuuhhh..? Gewoon Danielle.. En Jade..
Jade klinkt super mooi in het Nederlands. In het Engels vind ik het als je in Nederland woont tokkie klinken.
ik vind het als [jaade] veel mooier dan als [djeed]. Ik houd dan ook niet van engelse/amerikaanse namen.