ik vind Jade (op zn hollands) een erg leuke naam!!!!!! alleen persoonlijk zou ik "bang" zijn voor de "verkeerde" uitspraak van anderen.
Ik moet nog een beetje wennen aan Jade, vind hem op zich wel ok. Maar in het Engels dus echt niet, dan mis ik iets.
Vind persoonlijk de Engelse uitspraak heel leuk! De Nederlandse uitspraak wat minder.. Maar dat is echt een kwestie van smaak natuurlijk! Je moet uiteindelijk doen wat je zelf leuk vindt!
Doet me trouwens nog denken aan de volgende naam: Yara. Niets voor mij, maar op zn Nederlands heeft het nog iets van 'sfeer/leuk'. Maar op zn Engels zeg je DDDjaaaara. Dat klinkt toch niet?? Dus conclusie: echt voor Jade op zn Nederlands gaan (Jaaduh)
Ik vind Jade op zn nederlands erg leuk. Ken ook een Jade waarvij je het op zn Frans uitspreekt, ook erg mooi (Sjaad)
Maar een Y als beginletter in het Engels spreek je toch ook gewoon als J uit (denk aan 'yes' of 'yellow'). De uitspraak van Yara is dus in het Engels dan hetzelfde als in het Nederlands
Grappig om te lezen dat de meningen zo verschillend zijn. Persoonlijk vind ik de naam op z'n engels niet zo mooi. De Nederlandse versie wel, maar toch nog die twijfel he...