Na bijna 3 maanden doet het nog pijn om het op te schrijven maar wil jullie toch graag op de hoogte brengen. Op 7 januari is onze mooie dochter jade helaas overleden na 3 dagen geleefd te hebben. Over de oorzaak tasten wij nog steeds in het duister. Wij zijn er nog helemaal stuk van. Veel liefs Kyara
heel veel sterkte, ik weet niet wat je doormaakt, maar zo besef ik steeds meer hoeveel geluk je hebt als het goed gaat. En daat sta je eigenlijk niet vaak genoeg bij stil......
Lieve Kyara, Heel veel sterkte toegewenst! Je kindje verliezen is het ergste wat je als mens kan overkomen. Helaas spreek ik uit ervaring. Als je er apart over wilt praten mag je mij altijd pb-en. Liefs Petra en Jill*
Lieve Meid.. Heel veel sterkte met dit verlies! Ik weet niet wat je doormaakt.. maar ik kreeg na het lezen van je bericht kippevel! Liefs Kiss
Wat erg dat jullie dochter Jade* als een vlindertje is weg gevlogen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Als je wil praten dan kan je mij altijd een berichtje sturen....helaas weet ik ook wat voor groot verdriet het is om je kindje te verliezen. Het gevoel en het verdriet is niet te beschrijven. Liefs Vlindertje
Ik wil je en je ventje ook heel veel sterkte en kracht toe wensen om dit grote verlies een plekje te kunnen geven. Het leven is oneerlijk verdeeld, ik hoop dat jullie hier samen er uit komen en weer vertrouwen krijgen in het leven. Liefs Jolie