Lieve mensen, Ontzettend bedankt voor alle lieve reacties. Hier hebben wij veel steun aan gehad. Gelukkig hebben wij nog 3 dagen mogen genieten van ons lieve meisje. Jade had na een spoedkeizersnee te veel bloed verloren waardoor de hersenen niet naar behoren werkte. ze heeft heel erg gevochten maar het niet gewonnen. Wij proberen nu ons oude leven zo veel mogelijk op te pakken en dit verdriet een plaatsje te geven. Nogmaals ontzettend bedankt, het is zo fijn om te lezen dat mensen die je eigenlijk niet kent zo meeleven. Groetjes Kyara
hoi nikki, ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen bij het verwerken van dit verlies. ik wens jullie veel liefde om samen dit verlies te verwerken en hopelijk kunnen jullie op een dag enkel de mooie momenten met jullie meid koesteren. lieneke
hoi hoi Ik wil jullie hierbij ook heel veel sterkte toewensen.. onze dochter Ghislaine is na 16 dagen te hebben geleefd overleden ( 4 augustus 2006) aan een zeer zeldzaam syndroom ... dus weet wat het is en elke keer denk je weer van het gaat wel weer maar niks is minder waar jammer genoeg.. als je es wilt kletsen dan roep je maar liefs miranda