Meisjesnaam, ik vind het best leuk klinken, maar als ik het zo lees vind ik het toch een beetje een "vreemde" naam.
bedankt !!!! voor jullie snelle reactie en menning maar leuk dat je de naam in alle manieren kunt opschrijven dat wist ik weer niet en gelukkig zijn we door jullie allemaal uit dat het een meisjes naam is dus gaan we verder zoeken voor een jongensnaam hwaaaa zal eerlijk zijn waarom wij aan die naam Jady zaten te denken Ik zelf het Wendy manlief het Jan onze dochtertje heet Mandy onze dochtertje heeft de an van de papa dy van de mama M van de eigen dus nu zoeken we weer zoiets wat onze letters in de naam komen Jady Ja van papa dy van mama snappen jullie het nog een beetje?? Andy vinden wij persoonlijk niet mooi en als het niet lukt zoeken wij verder wat bij Mandy past bedankt iedereen en tips zijn altijd welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het echt wel een meisjesnaam. Maar ben niet zo voor -y maar dan eerder voor Jade, Jada (maar das mijn mening natuurlijk)
Heel leuk, en ik vind het zeker een meisjesnaam! Ik ken een Jada (ook uitgesproken als djeeda), ook leuk!
Meisjesnaam, maar absoluut niet mijn smaak. Het idee erachter is leuk, al hou ik daar zelf nooit zo van, van die halve vernoemingen.
Een meidennaam! Vind Mandy en Jady niet zo bij elkaar passen, klinkt wel erg hetzelfde. Maar goed dat is smaak Voor een jongetje, puzzel van Jan en Wendy: Andy Randy / Dandy Djany Milyan Branwen Arendjan Brendan Hendrinand Jenda / Jendro Wander / Waender Jordy Zoiets? Kom er ook niet veel verder mee
Andere opties voor een meid (als ik toch bezig ben ) Jan en Wendy Arwen Branwen Djany Jany Janny Janyce Kyana Amandyne Candy Indy / Jindy
hoi JuJU hartstikke bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!! voor al die namen te verzinnen voor mij maar het blijft moeilijk hoor en e andere dames ook hartikke bedankt voor jullie menning liefs Citta
Ik vind het ook geen mooie naam... Er mist iets, het klinkt zo hard. Daarnaast heb ik er een ordinaire associatie mee, sorry Zou hem zelf echt niet kiezen...