Hier ken ik een meisje dat Jael heet.. Joas vind ik niet heel mooi, maar voor een jongen beter dan Jael
Joel misschien? Is een jongensnaam,onze dochter heet Joelle maar vond Joel heel gaaf maar is een jongensnaam.
Jaell vind ik eerder geschikt voor een meisje. Joas maar dan met een z ipv s was hier de laatst afgevallen naam voor mijn zoontje. Ik kies dus Joas!
Jaell vind ik én lelijk geschreven (ik zou gaan voor Yael of Jael) en echt een meisjesnaam. Voor een jongen zou ik dan Joël kiezen. Maar nog mooier dan Joël vind ik Joas. Dus Joas.
Dankje meiden. Jonah, erg leuk maar zo heet de zoon van een collega. En Joah dan?? Wat vinden jullie daarvan?
Ook ik vind yael en alle varianten echt een meisjes naam. Dan zou ik dus gaan voor Joas. Nog mooier vind ik Boaz. Ik hoorde laatst ergens Janoah, misschien is dat nog wat.
Joas vind ik mooi (Boaz ook trouwens). Jaell vind ik zelf minder. Joël zou ik mooier vinden, of Noël. Probeer anders eens een muntje op te gooien. Meestal heb je meteen een gevoel als je het resultaat ziet (blijdschap of teleurstelling).
Ik vind ze allebei mooi, maar Joas toch nét wat mooier Joah vind ik ook mooi, de mooiste van allemaal Als je toch voor Jaël kiest, zou ik het met 1 L spellen.