Lady Di

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 19 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

De dood van Diana heeft mij toen erg geschokt, ik volg de verhalen die na haar dood kwamen al een tijdje en ze zou op het moment van haar dood zwanger zijn geweest.
    Nu lees ik dus net het volgende:

'Lady Di was niet zwanger'
    19 augustus 2006, 12:49 (3 reacties)

LONDEN (ANP) - De Britse ex-kroonprinses Diana was niet zwanger toen zij in 1997 in Parijs verongelukte, samen met Dodi Al Fayed, de zoon van de eigenaar van het prestigieuze warenhuis Harrods in Londen.

Dit zegt Robert Thompson, het hoofd van het mortuarium in Londen waar lijkschouwing werd verricht op Lady Di, in de documentaire ,,Who Killed Diana?'' die het Britse tv-station Sky One maandag uitzendt. De krant The Times citeert er zaterdag al uit.

Mohamed Al Fayed had na de dood van Diana en Dodi gesuggereerd dat Lady Di een kind van zijn zoon verwachtte. De Britse koninklijke familie zou het stel daarom hebben laten vermoorden. Diana verongelukte een jaar na haar echtscheiding van kroonprins Charles, met wie zij twee zonen heeft, William en Harry.

Ik blijf dit ongeluk toch verdacht vinden.....

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Tsja, wat er ook iedere keer wordt gespeculeerd, ook ik blijf het verdacht vinden.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat ze dat nu pas weten dat ze niet zwanger was, wat een toestand.
    Maar ik geloof echt dat ze vermoord is, daar heeft die gekke Charles voor gezorgd.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik geloof dat ze 'gewoon' verongelukt is...
    Al die indianenverhalen altijd, net als bijv. dat sommige mensen geloven dat Elvis nog leeft ofzo.... #-o

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik vermoed eerder zijn mams die er achter zat :(

want vlak mams niet uit hoor

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ook ik geloof niet in een ongeluk helemaal niet!
    Het heeft niets met indianenverhalen te maken, maar het kwam het britse koningshuis ..TE...goed uit als Di uit de weg zou zijn.
    Die vader van Dodi ' dikt' de boel wel soms een beetje aan omdat het kon.huis en hij elkaar toch al niet lagen en daarbij dit verdriet natuurlijk.
    Zelf denk ik dat die man van Queen E erachter zit!! Dat is helemaal geen lieverdje.
    Het is en blijft een vaag en trieste bedoeling allemaal..zo'n mooie vrouw was het.

Mirre

7. Niet meer actief

Huh...?? Is ie dood?

8. Niet meer actief

Ja, je loopt 'm net mis...Elvis has just left the building!

Was maar waar dat ie nog leefde, wat een charisma had die man!

Net als Diana trouwens....

9. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik blijf het triest vinden.
    Die vrouw had eindelijk geluk gevonden, en dan zoiets :cry:
    En die rare flapoor trouwt dan toch nog met die walgelijke Camilla :-&

10. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diƫtist in opleiding
    Hier nog een die er zo over denkt. :D

11. sim

sim Niet meer actief

die hele situatie heeft mij toen erg aangegrepen... blijf het vooral triest vinden.... of het verdacht is of goed uitkwam .... weet niet hoor, maar de pers heeft hier ook een grote hand in gehad....

12. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik denk nog steeds dat ze zijn opgejaagd door de Paparazzi en het schijnt dat de chauffeur iets teveel gedronken had. Een samenloop van omstandigheden dus.....
    Gina

Deel Deze Pagina