hihi ik moet het toch even vertellen!.... ben weer helemaal gelukkig... wij hebben nu vakantie en hebben vandaag en gisteren lekker op ons gemakkie laminaat gelegd in de babykamer! hihihi nu kan ik nog nu heb ik nog gen verevelende buik! heerlijk..... alweer eens stukje klaar! hihihi joepie!
Leuk Anniek,steeds een stukje verder, en als het laminaat ligt dan is het overgrote deel al lekker klaar! Nu nog leuk aankleden, leuk hoor!! Liefs Nies
Dat is lekker zeg. Wil ik ook haha we moeten er eerst nog vloerbedekking eruithalen maar we krijgen nog geen puntje los zo vast zit het dus. morgen gaan we er hard tegen aan want de 1 week va sep komen ze de vloer leggen en dan kunnen we hier ook lekker gaan irrichten eindelijk kan er boven weer opgeruimd worden want het ziet er uit haha overal babymeubels en dozen van kinderwagen enz enz enz net een pakhuis hier
bij ons is er nog helemaal niks klaar. Zijn de zolder aan het verbouwen en er staks dus nu alleen maar troep op de babykamer. Meubels hebben we natuurlijk nog van de 1e maar ook die moeten nog in elkaar gezet worden. Ach ik heb nog even. Silly
hahaha ik zou me met 32 weken echt druk maken! hihihi silly! straks midden in de verbouwing bevallen! hihi!!!!
Ik vind het echt super knap dat je er tegen kan. Ik geloof dat ik dan helemaal hopeloos zou zijn en iedere dag ruzie van waarom er nog niks klaar is