Ik wist niet goed hoe ik dit topic moest noemen, hoop dat ik het wel goed heb genoemd.. Ik bedoel er dus mee te zeggen; heb jij een bepaalde manier van je kindje knuffelen of zoenen, wat je altijd doet? Ik snuif haar geur altijd op. Dat vind ik zo heerlijk. Als ik haar zoen, is het altijd een zoen met een dikke snuif eraan. Of als ik knuffel met haar, zit ik helemaal in haar nekje te snuiven. Heerlijk vind ik dat!
Lekker met mijn neus in die weinige haartjes die ze hadden en dan die heerlijke babylucht van ze snuiven!
ik vind het heerlijk als hij bij mij op schoot zit met zijn ruggetje tegen mij aan, dan mijn wang tegen zijn warme wangetje en dan af en toe kleine kusjes in zijn nekje. wat ik ook weleens doe is die piepkorte haartjes tussen mijn lippen vastpakken. ook als hij met zijn geziochtje naar me toe zit, dan zeg ik een bepaalde oon en pak ik met mijn lippen zijn wangetje, dan schatert die het uit van het lachen
Ik moet haar soms echt heel hard knuffelen zoveel hou ik van haar. Ze doet sinds een paar dagen terugknuffelen. Dus haar gezicht op mijn gezicht wrijven. Ik smelt ook als ze op schoot zit bij mij en haar rug tegen mijn buik aan en dat ze dan naar mij gaat kijken en met haar handje mijn kin pakt. SMELT Ze kijkt me dan zo lief aan.
Noa en ik aaien elkaar. Haar handje op mijn wangetje en ik de mijne op haar wangetje. Daarna pakt ze mij vast en valt ze mij aan met open mond (liefst tong eruit) en dan sabbelt ze op mijn wang. Zucht......wat is mama zijn toch mooi
als ie lekker zelf zijn hoofdje op mijn schouder legt en met zijn armpjes mama stevig vasthoudt. Hmmmm... dan smelt mama! (maar ook oma en papa en opa en andere oma en... en... en... Iedereen eigenlijk als ie dat doet! Is ook zo lekker!)
phoe op welke manieren heb ik mijn kind eigenlijk niet lief ik vind het heerlijk om zijn geur te ruiken, om met mijn lippen over zijn bolletje te strelen, om zijn handjes op mijn gezicht te voelen, om zijn hoofdje in mijn hals te voelen als ik met hem rondloop (hij legt dan vaak zijn kleine hoofdje in mijn hals) ik heb wel eens zijn voetjesonderkant ingesmeerd met slagroom en dat likte in dan af en dat vond hij prachtig...ik zoen hem ook vaak op zijn mondje eigenlijk als ik het zo lees lijkt het wel ongepast maar ik heb gewoon zoveel liefde dat het er spontaan uitkomt vooral nu die nog baby is en ik nog alles bij hem KAN doen.. ik geniet gewoon op alle mogelijke manieren van hem *verliefd*
Ik ben ook iedere deel gek van Yildiz en kus wat af vooral haar voetjes Ik ben gewoon knetter gek op der .... AyYildiz: ik vindt het helemaal niet ongepast, je bent zijn moeder het is jouw kindje dat is het mooiste wat er is. Lekker doorgaan met knuffelen en kusjes geven [/quote]
Jelte en ik zijn beiden echte knuffeldieren, hij kan zo heerlijk tegen mij aankruipen, zo'n fijn gevoel is dat. Sinds hij een maand of 3 is, krijg ik ook allemaal lekkere kusjes ( op zijn manier) van hem. En als ik tegen hem zeg: geef mama eens een lekker kusje, 9 van de 10x geeft hij die ook, echt geweldig!
ik kriebel alicia vaak op haar kopje en voorhoofd en dit vind ze zo heerlijk. ook leg ik haar vaak op me borst en kus haar kopje en ga met me neus door haar haartjes. als ik met haar rondloop duwt ze haar warme bolletje in me nek en dat voelt zo fijn he. soms legt ze dan ook haar handjes op me schouder en lijkt net of ze me heerlijk omhelst. o zo heerlijk vind ik dat en kan eigenlijk genieten van alles
Heel hard knuffelen en helemaal als ze haar handje tegen mijn gezicht aan legt dan smelt ik toch helemaal hoor! En veel kusjes geven zoals in haar nekje en wangetjes en vind ze ook nog eens leuk.
hier ook veel kusjes, knuffels en snuifjes haha, vooral als ze nog zo klein zijn kun je dat makkelijk doen, mijn dochter van 9 wil dit ook echt niet meer hoor, haha.
Aaagh wat een lief topic! Daar word ik nou blij van! Ik doe ook heel veel aan Yara ruiken, ook d'r haartjes tussen mn lippen vastpakken net als angel eyes, in haar nekje blazen (daar wordt ze altijd heel kriebelig van) en dikke smak kussen... zo kan ik nog wel even doorgaan!
eigelijk doe ik va alles ik heb niet 1 bepaalde manier. Aangezien Daan echt geen knuffel baby is en echt moet genieten van die paar flesjes op een dag dat hij op me schoot zit maar is die op wilt hij ook gewlijk weer gaan spelen. al is ie nog zo moe knuffelen kent hij helaas niet
Dit doet Dewi precies hetzelfde, heerlijk is dat! En ook ik ben verslaafd aan mijn kind, snuif ook heel wat af .
idd hier ook lekker snuffelen en knuffelen.. Vooral toen Tim nog echt een baby was en als hij dan op mijn borst lag met zijn opgetrokken knietjes onder zich....heeeeeerlijk! Ook de geur van hem toen hij net 1 minuut oud was.. kan het me nog steeds herinneren. (die geur zouden ze in een flesje moeten hebben om af en toe weer aan te ruiken)