Heb tot nu toe aldoor luiers van pampers gehad en die zijn prima, maar vind ze toch wel een beetje duur. Nu wil ik eigenlijk wel aan de goedkopere, van een 1 of ander huismerk maar vind het moeilijk. Je hebt zoveel keus. Dus wie heeft er een goede aanbeveling? gr Charlotte
Ik heb er een heleboel geprobeerd, maar uiteindelijk altijd teruggekomen op pampers, dus hier geen goede aanbevelingen haha
Als je op de aanbiedingen let, valt het best mee qua prijs. Ik vind de luiers van de c1000 ook fijn. Maar wat het vaak is bij de andere luiers (Etos, Huggies) is dat ze zo hard worden als er plas inzit. De Pampers blijven soepel.
Ik vind de prijs best meevallen als je 3 pakken luiers haalt voor 20 euro. Ik koop ze ook altijd in de aanbieding. Ik heb nu huggies gekregen van mijn moeder en die bevallen ook best goed. Maar ik koop zelf altijd pampers want ik heb DA geprobeerd en die bleven keihard.
Wij hebben ook altijd pampers of huggies als ze in de aanbieding zijn. Kruidvat en lidl luiers bevallen hier trouwens ook erg goed!
Ik gebruik nu Bumblies. Ik vindt ze net zo goed als de pampers. Misschien iets je harderals de pampers, maar als je ze eerst een beetje los maakt dan zijn ze net zo goed. Groetjes milou
hier ook altijd pampers! goed de aanbiedingen in de gaten houden, dan valt de prijs wel mee. kijk eens op koopjesannie.nl, hier houden ze altijd bij waar bepaalde artikelen (en dus ook de pampers) in de aanbieding zijn!
Hier Lidl luiers. Prima. Pampers zitten altijd te strak, ik moet dan steeds een maat groter en zo wordt het toch duurder. Gewoon een pak proberen. C1000 vond ik ook goed. Etos te stug. Bumblies en Aldi ook best te doen, maar de Lidl is hier om de hoek
ik heb ook pampers, omdat ze zo flexibel zijn. Het klittenband/plakstrip kan je zeg maar helemaal uittrekken. weten jullie trouwens of er andere luiers zijn die dat ook hebben?
Ik blijf ook bij pampers ook al zijn ze duurder. Die van Kruitvat zijn ook ok maar worden inderdaad hard als ze absorberen en dan ga je toch sneller verschonen omdat je denkt dat ie al vol zit. Gaan er dus meer doorheen op een dag... M
Hier meestal Pampers of Huggies, zijn bijna altijd wel ergens in de aanbieding, 3 pakken halen 2 betalen ofzo. En anders gaan die van de Lidl ook wel. Bumblies zaten niet goed bij haar, bij de Aldi-dingen was haar romper gewoon nat en bij die van het Kruidvat voelde haar romper snel vochtig aan. AH ging ook wel, maar zijn wat hard.
Soms Lidl, soms Pampers. Pampers absorberen iets beter, maar stinken harder. En af en toe ook gewoon katoen, zeker toen ze ouder werden, zodat ze niet meer het comfort van droge billetjes hadden maar konden voelen dat ze nat waren.
Ja jouw suus is daar denk ik nog te klein voor maar sinds 2 dagen heb ik up en go van libero en die zijn fijn! Sluiten goed aan bij de dikke billen van Fienne hihi!
ik gebruik bijna altijd pampers en haal ze tijdens de aanbieding 3=2 betalen en dan is het echt niet duurder dan een eigen merk. ik heb ook bumblies gebrobeerd en dat vond ik echt k*tluiers erg dik en neemt haast niks op. die van de kruitvat zijn wel goed maar ik blijf bij pampers als favo merk