Hoi meiden, ik ben hier al eens eerder geweest om dingen te vragen over mijn miskraam. Maar nu kan ik melden dat ik weer zwanger ben! Ik ben er zo ontzettend blij mee en ik voel me ook goed. Heb bijna geen kwaaltjes wat me nog wel eens onzeker maakt maar ik heb niet hetzelfde rottige gevoel als de vorige keer! Ik ben 18 oktober uitgerekend en heb 1 maart de 1e afspraak met de verloskundige. Waarschijnlijk krijg ik met 7 of 8 weken een echo!
Gefeliciteerd meis, Geniet er maar lekker van, ik zal voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan nu! liefs Pjetje
Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Zullen we er maar met z'n allen lekker van genieten? Vandaag belde degene die hier de echo's maakt om een afspraak te maken en die staat nu op 5 maart! Ik hoop zo dat het allemaal goed zit!
Meiden gefeliciteerd, ik heb in November ook een miskraam gehad en nu zwanger. Ik heb erg veel moeite om het te bevatten, wij zijn al 3 jaar bezig om zwanger te worden. Mijn man en ik zijn eigenlijk allebei een beetje van slag, ik heb nog niet eens de dokter/ verlofkundige gebeld, kan het gewoon niet geloven.
hallo allemaal, Ik ben ook nog maar kort zwanger en kan het ook niet geloven. Heb 4 keer een tst gedaan en wel allemaal positief. Ik voel me ook helemaal niet anders. Af en toe wel last van onderbuik en soms aan de zijkant van mijn borsten. Zijn er meer mensen die geen last hebben van kwaaltjes? Of is het daar bij mij nog te vroeg voor? Groetjes, Lotte Ps. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
GEfeliciteerd meiden! Ook ik heb erg weinig kaaltjes. Ben heel af en toe wat misselijk en heb een klein beetje zere borsten. Daarom ben ik ook erg onzeker omdat ik dat in mijn eerste zwangerschap allemaal veel erger had.
Herkent iemand dit: Ik heb zeg maar onderaan mijn schaambeen constant een borrelend gevoel. Net alsof iemand de hele tijd met een rietje belletjes aan het blazen is.... Vindt het zelf soort irritant en ik vraag me af of dat niet iets ergs is...
Ik ben vandaag weer zo verschrikkelijk onzeker... Werd vannacht wakker en voelde dat ik geen zere borsten meer had. Dit had ik de vorige zwangerschap ook en dat is fout afgelopen.... Herkent iemand dit en is dit toen toch nog goed gegaan?