JAHOEEE hij is er weer!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pluys, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Eindelijk is de Sinterklaas (of linke klaas, zoals mijn dochter hem noemt) weer in ons land!!
    Vandaag kwam hij aan in Harderwijk! En laat ik daar nou wonen!! Dus ik stond (samen met mijn mama en mijn dochter) om 9.30 uur aan de haven te wachten.
    Duurde wel erg lang voordat de Sint eindelijk ons stadje had gevonden, maar was ook wel heel erg leuk om 1 keer de enige echte Sinterklaas in het echie te zien :):D.

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
  3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Anoeska samen met pepernotenpiet

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hee wat leuk dat je er bij was. Ik zou ook gaan maar uiteindelijk toch maar niet, t was ook wel erg druk en dan moet je wel heel lang wachten. Maar wel leuk om t op tv te zien, al die beelden van harderwijk :)

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

heerlijk die gezelligheid.
    heb ook voor de tv gezeten hoor terwijl ik nog geen kleine heb rond kruipen of lopen

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja ik vond het erg leuk om deze echte sint een keer mee te maken, maar het was idd erg lang wachten. En de sint hebben we kort gezien! Ga vanavond even terug kijken op internet, erg leuk om harderwijk zo te zien!

@tricia82 ik keek en kijk het ook elk jaar op de tv, maar nu hij in mijn stadje kwam moest ik toch live gaan kijken :D

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wat gaaf zeg! En wat maak je belachelijk mooie (scherpe) foto's.

Ik hoop toch ooit de 'echte' sint eens te zien irl.

Fijn dat je een mooie dag hebt gehad.

8. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Poeh, knap dat je zo lang hebt staan wachten hoor! Ik ben er ook geweest ('t is in de buurt dus we dachten, kom we gaan 't proberen) maar wij gingen pas rond 11.30 de stad in en hadden een prachtig plekje langs de route, hoefden dus ook niet zo lang te wachten. Vond 't ook lang niet zo druk als ik verwacht had en het liep allemaal erg gestroomlijnd door de stad heen.

9. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    hij is en blijft de beste sint :D:D

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @Daan78, dank je wel! Ben ook erg tevreden over de foto's, terwijl ik mijn goede camera thuis had gelaten. Deze foto's zijn gemaakt met een kleine zak camera.
    Het blijft speciaal die echte Sint!! :D

@minke24, kom je ook uit harderwijk? Er zijn in totaal maar rond de 25 duizend mensen geweest, terwijl ze het dubbele hadden verwacht! Gelukkig maar want vond het nu al heel erg druk!! We hadden een perfecte plek. Op de boulevard, achter de rode loper! We konden dus goed zien dat de boot eraan kwam (beter dan de burgemeester:D), en Sint hebben we ook even goed kunnen bekijken!
    En het wachten, ja was lang! Ben ook erg trots op mijn meisje. Die heeft het heel goed volgehouden!!

@blondjuh, hahahahaaha ja hij is voor mij ook de echte sint! Was wel een gerucht dat er dit jaar een nieuwe zou zijn! Baalde daar flink van. Maar toen de boot dichtbij kwam, was ik weer helemaal gelukkig!! Want daar stond de echte sint!! :D

11. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    @Pluys, Nee, wel uit de buurt. Ergens op de Veluwe zullen we maar zeggen ;) Begreep inderdaad dat er veel minder mensen geweest waren dan verwacht, de aangelegde parkeerterreinen waren niet vol geweest (hoorde of las ik volgens mij bij rtv Gelderland). Nou ja, het was wel druk, maar gelukkig kon je je wel door de stad bewegen.

Deel Deze Pagina