Onbekende raket boven Californië | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hm... Vreemd.
Kijk,dit vind ik nu nieuws en daar wordt bijna geen aandacht aan besteed! Nel Veerkamp is all over the news en dit niet???!!! Ik wil weten wat het was en waarom het nu weer geheim wordt gehouden. Het Pentagon zegt dat het een vliegtuig is. Denk het toch echt van niet hè!
volgens mij was dit echt geen vliegtuig. ook niet zo een raketvliegtuig wat een aantal uren in de ruimte kan vliegen. kan het ook zo niet uitstaan dat ze dan niet vertellen wat het is, en ik ben gek op complottheorieen, altijd weer leuk om te lezen wat de mensen verzinnen. dus ik ben heeel nieuwsgierig naar wat het nu daadwerkelijk was!!!
hier wordt weinig over gezegd, omdat ze dat niet willen waarschijnlijk . Misschien omdat het paniek kan veroorzaken, maar misschien ook omdat het één of ander geheim project ofzo is.... ik vind dat soort dingen zelf vrij eng - dus besteed er ook niet te veel aandacht aan. Struisvogeltactiek... niet goed, maar wel even prettig voor mezelf
Tja wat het nou echt was krijgen we waarschijnlijk toch niet te weten... Er is helemaal niets meer over op het nieuws geweest. Raar gedoe... Het zal wel weer iets zijn waar wij burgers eigenlijk niets over mogen weten. Als je het mij vraagt zijn er een heleboel dingen waar de overheid véél meer van weet dan wij burgers denken. Maar goed dat is weer een ander verhaal.
Idd, ze weten veel meer, maar ze zeggen het niet omdat het grote paniek kan veroorzaken. Dat is wat ik altijd dacht en nog steeds denk. Weet ik eigenlijk wel zeker. Ze hebben toch ook een zeer geheime lab ergens in Florida? Vlakbij de NASA dacht ik zo, zeiden ze een keer op discovery
o o o o ik kan hier echt zo niet goed tegen ben echt zo nieuwsgierig, als ik al lees 'geheim lab in florida' dan krijg ik al de kriebels en wil ik heel graag weten wat er speelt. ik denk ook echt dat sommige regeringen veel meer dingen weet dan dat wij als burgers weten, en in sommigen gevallen is dat misschien ook maar goed. maar zaken zoals roswell ed dat blijft mij boeien. een heel nieuwsgierig aagje.