Jeetje, wat moet ik nou denken.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door butterfly24, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    :( Van de week verschillende testen gedaan, allemaal heel vaag. Uiteindelijk clear bleu digitaal gekocht en drie keer zwanger. Ik was helemaal blij. Kon het gewoon niet geloven.
    Nog steeds niet en wilde weer een positieve test zien om het te geloven.
    Dit was geen clear bleu, maar een andere van mate care. Die was zooo vaag. Ik werd helemaal gek, weer naar de winkel en weer clear bleu gehaald, geen digitale. Deze test was wel duidelijker, zag duidelijk wel een plus teken maar na een week over tijd moet de test toch duidelijk zijn? Toch niet zo vaag. Ik haal van alles in mijn hoofd, word helemaal gek in het hoofd. Op het werk twee weken geleden kreeg ik ineens een zijsteek tijdens het eten. Heel vreemd, maar had echt zijsteek ineens en kon niet recht meer lopen. Kan het zijn dat het is misgegaan? Maar had ik dan niet ongesteld moeten worden?
    Ik heb de hele week zere tepels gehad, ontzettend moe, was echt blij, want had een posi test. Wat moet ik denken :( :( :( :( :(

2. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ik zou gewoon uitgaan van het positieve.
    Je hebt toch 3x positief getest?

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ja, dat is waar. Ik maak mezelf helemaal gek hiermee.
    Kan het beste pas weer hier lezen als ik zekerheid heb. Ga steeds alleen vervelende verhalen lezen.

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik had ook zon onzeker gevoel over de testen..
    ze waren heeeeel vaag en ik geloofde het gewoon echt niet... mede omdat het na 3x onveilige gemeenschap raak was... dat verwacht je toch niet!
    Ik zat ook met stress van onze bruiloft dus dacht dat daar de menstruatie door uit bleef. Uiteindelijk had ik dus pas een positieve thuistest 10 dagen na mijn nod! Dus ik geloofde het echt niet!
    Ben ook nog naar de dokter geweest en heb het daar voor de zekerheid nogmaals laten testen. Ze wilde me afschepen met het "je kan thuis ook een test doen" maar toen ik vertelde dat ik die niet helemaal geloofde omdat het zo vaag was mocht ik toch langskomen. Toen zei me vertelde dat ik toch echt zwanger was, geloofde ik het pas!

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Het zou ook zomar kunnen zijn dat je eisprong later was of de innestelinglangerduurde waardoor een goede positieve test gewoon wat langer duurt.

Positief is positief dus gefeliciteerd!

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Meid, ik heb wel 20 keer getest ;) Komt vast allemaal goed! :)

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Duurde bij mij ook 2 weken voordat ik een positieve test in handen had. Komt goed!

Gefeliciteerd!

britt

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het maakt me gewoon zooo onzeker.
    Heb ook al heel wat testen gedaan.
    Ik ben gewoon iemand die altijd duidelijkheid nodig heeft, ik word er helemaal van in de war gemaakt zo. Ik blijf denken aan wat er kan zijn gebeurd. Ik bel morgen 08.00 meteen de huisarts.

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Als je meer zekerheid wilt, zou ik dat ook doen. misschien een bloedtest?

Succes
    Britt

Deel Deze Pagina