eindelijk een 2 positieve testen op zak, lichte misselijkheid en megaaaa honger !!! zere (.) (.) maar heb me nog nooit zo goed gevoeld !!!!! Ik ben zwanger !!!!
Heej Zeeuwsmeisje, Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb ook sinds gisteren positief getest en was er zoo van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. haha ik kan het nog steeds niet geloven, erg onwerkelijk vind je niet? Heb jij al wat meer last van kwaaltjes? Het gekke is, dat ik deze cyclus dus helemaal nergens last van had, in tegenstelling tot andere maanden.. Sinds ik gister positief heb getest ben ik opeens misselijk, gevoelige boobs en flinke steken hahah wat gek he? Maareh, woon jij misschien heeel toevallig in Zeeland? Ik ook namelijk!!
Dank je wel! Wauw jij ook nog heh, je bent al 12 weken zwanger! Heerlijk lijkt me dat, heb je toch meer hoop dat alles goed blijft gaan he.. helemaal als je al een echo hebt gehad en het hartje hebt horen kloppen. Ik las dat je met 6 weken al een echo hebt gehad? Dit is best vroeg toch? Ik heb nog geen eens de HA/VK gebeld hahah ik ben gewoon nog bang dat het mis gaat