gewoon op oudjaarsdag een positieve test (whahwahwhawha)

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Appelstroop, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

Hello girls,

Deze oudjaarsdag zal ik nooit meer vergeten, ging ''even'' een testje 's ochtens op mijn werk doen om uit te sluiten dat ik niet zwanger zou zijn, zodat ik oudjaarsavond gewoon een wijnt & champagne kon drinken zonder mij zelf er schuldig er over te voelen.
    We waren tenslotte al 9 rondes verder en iedere maand was het natuurlijk weer een teleurstelling als de testen negatief uitkwamen.
    Mijn man & ik hadden vorige maand besloten om het even allemaal op een ''zijspoor'' te zetten en er niet te mee bezig zijn en vanaf januari 2011 er weer met de volle moed tegen aan te gaan.
    slaat die test gewoon postief uit!!!! nou schiet mij maar lek??? (dacht ik) kon het gewoon echt niet geloven, dus ik weer in mijn pauze naar het kruidvat geholt en een digitale clear blue gehaald, en ja hoor die gaaf ook zwanger aan....
    ik vond het alleen wel jammer dat ik niet thuis met mijn man samen de test heb kunnen doen. man gelijk gebeld en toen ik het vertelde kon hij het ook niet geloven en na een foto van de test te sturen is hij in tranen (zo blij) uitgebarsten.
    het gekke aan dit verhaal, is dat dit 3 jaar geleden (bijna) precies zo is gegaan met onze eerste kind, alleen dat was op 2 januari toen ik op mijn werk postief teste, omdat de winkels toen een aantal dagen dicht waren en ik de dag na oud & nieuw niet kon wachten tot dat ik thuis was en ik het met een volle ochtendblaas wilde testen.
    dus als het goed is wordt onze volgende spruit rond de verjaardag van onze zoon geboren hahahaha!!! je weet wat ze zeggen; een zwangerschap kan je niet helemaal plannen zoals jij dat wilt...

2. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Geniet ervan :D

3. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!

4. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Gefeliciteerd! Ik had precies hetzelfde, nu lekker genieten van je zwangerschap.

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Een mooie afsluiter van het oude jaar en een super begin van het nieuwe!
    Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! ;)

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo is testen eigenlijk het leukste, hè; als je het niet verwacht! Proficiat!

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

9. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Gefeliciteerd!

10. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Super leuk proficiat!

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd meis geniet er van.

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet er van

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

15. Kimsalabim

Kimsalabim Nieuw lid

Jan 3, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Ik had om 8uur savond de test gedaan op oudjaarsavond! EN OOK ZWANGER!!!! leuker nieuws kon ik mijn ouders en schoonouders niet geven. Was net 3 maanden met de pil gestopt en direct raak. Zag op de test dat ik 2-3 weken zwanger ben, morgen naar de dokter en bloed prikken... Is allemaal zo nieuw, is ons 1e kindje....best zenuwachtig!

Kim

16. Buddha30

Buddha30 Actief lid

Oct 14, 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Gefeliciteerd meid!!!! Geniet ervan! Ben blij voor je dat het toch zomaar gelukt is, ook al verwachtten jullie het niet. Fijne verrassing he?

Share This Page