tule rokjes hema....?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Englishwoman90, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

#1 Englishwoman90, 29 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 feb 2012
    Hee allemaal,

Ik zat me iets af te vragen....
    Afgelopen week kreeg ik een reclamefolder van de HEMA. Op een van de laatste pagina`s kwam ik een advertentie tegen van tule rokjes. Ze waren er in 4 verschillende kleuren tegen de prijs van 12 euro. Verkrijgbaar vanaf maat 50/56.

Erg leuk!dacht ik. Zaterdag kreeg ik de folder en ben maandag meteengaan kijken. In het filiaal in onze woonplaats waren ze al op en hadden ze er ook maar een paar gekregen. Ze hadden de rokjes al wel opgehangen VOORDAT de folder was rondgedeeld (folder was geldig vanaf afgelopen maandag), ik vond dit al erg jammer en vreemd. Maar goed, het is maar een klein filiaal dus waarschijnlijk is dit gedaan vanwege een tekort aan opslagruimte.
    Ik kreeg de tip om op internet te kijken. Hier waren alleen nog maar maten vanaf maar 86 te krijgen. Kleinere maten waren er al helemaal uit. (diezelfde maandag nog)
    Daarna een ander filiaal gebeld, hier een kwartiertje rijden vandaan. Hier waren de babymaten niet eens binnengekomen en waren er nog maar enkele exemplaren verkrijgbaar. (diezelfde maandag nog)
    Een familielid van mij ging dinsdag (gister) naar een stad op een half uur rijden van ons met ook een HEMA. Zij wilde wel kijken. Ook hier waren de babymaten er al uit en nog maar heel weinig rokjes te krijgen vanaf maat 86.

Ik vind het frappant dat er in de omliggende HEMA filialen
    geen babymaten te krijgen waren en dat er ook daar nog maar enkele exemplaren te verkrijgen waren en dan ook nog vanaf maat 86.

Mijn vraag: zijn er hier moeder die WEL een baby rokje te pakken hebben weten te krijgen? in 50/56 of 62/68?
    of zijn er meer die tegen ditzelfde probleem gelopen zijn?

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Bedoel je zo'n petticoat?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als ik nog niet bevallen ben wil ik morgen wel even voor je kijken want moet ook nog even naar hema.

Het is trouwens filiaal :)

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wow umm spannend.. Ze hadden hier blauwe, witte en roze petticoats met de kerst.. Maar ook maar in een filiaal.. Heel gek!

5. Englishwoman90

:D ik zie het ja.. .stom zeg, en ook nog consequent fout geschreven! het is hier vakantie zullen we maar zeggen....je

Ik bedoel zo n petticoat inderdaad!

Maar goed, zou je even willen kijken als je die mogelijkheid nog hebt? zou erg aardig zijn!

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Dit is vaak bij hema folderaanbiedingen!! De kleding van de Hema is erg geliefd en vaak krijgen ze alles maar 1 in een bepaald maatje, als ik echt iets perse wil rij ik naar een groot filiaal in de binnenstad daar hebben ze soms dingen een paar keer in dezelfde maat. Maar meestal vis ik achter het net helaas. Maar dit is niet alleen bij Hema, is bij veel folderaanbiedingen in verschillende winkels.
    Van het merk bakkeboe hebben ze ook leuke tulerokjes (verkopen ze bij Jola of van der Ven). Misschien zit dat bij jou in de buurt??;)

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ga vrijdag nog ff.. Mocht ik er eentje zien dan neem ik hem wel mee.. Kan hem anders altijd zelf nog houden :)

8. Englishwoman90

op zich kan ik wel aan soortgelijke rokjes komen hoor, maar deze waren maar 12 euro, das geen geld. Daarnaast leek het me ook nog een mooi model, omdat ik die hele wijde petticoats maar heel veel bombarie vind...

9. Englishwoman90

alvast bedankt! je kan me dan een pb in uren!
    Graag de roze variant in 62/68....

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ok!

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oke maar snap wel dat je baal hoor, doe ik ook altijd stiekem als iets uitverkocht is wat ik graag wil. Maar wie weet shopt iemand hem hier nog voor je.;)

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bij van der ven (jola) hebben ze ook van die leuke petticoats ook rond die prijs.

13. Englishwoman90

toch ben ik nog steeds benieuwd naar moeders die hem wèl hebben kunnen krijgen! Onze halve provincie moet toch zo n rokje hebben gekocht...

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik was vandaag bij de Hema en daar hebben ze normaal wel alles uit de folder....zag oa de babyjurkjes uit de folder maar heb geen petticoats gezien, niet specifiek op gelet ook, maar ze zijn me niet opgevallen en ik heb wel even staan kijken bij de meisjes-babykleding.

15. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Die petticoats hangen al weken bij de Hema in het rek. Dus kan mij voorstellen dat ze bijna "op" zijn. De Hema heeft niet zo`n hele goede aanvulling als seizoenskleding op raakt.

Bij de grotere Prenatal winkels verkopen ze bijna dezelfde petticoat als van de Hema van het merk "NameIt" of "Noppies". Heb er toevallig zondag nog mee in mijn handen gestaan. Deze waren toen in de aanbieding voor 15 euro geloof ik.

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Van nameit, heb ik ook, blijven erg mooi!

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Online bestellen!!!!! Waren net nog voorradig!! Q

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien online bij de hema?

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    alleen de grotere maten, zie ik !!

20. Englishwoman90

idd, alleen de grote maten

Als ze er al een tijdje hangen,zoals hier wordt gezegd, dan hebben ze waarschijnlijk dus al een poos terug in de folder gestaan. Waarschijnlijk ruim voor de geboorte van mijn dochter en heb ik ze toen over het hoofd gezien in het foldertje

Deel Deze Pagina