Wat vinden jullie van de naam Jaimy voor een meisje??? Ik lees hier vaak dat mensen namen ordinair vinden, wat vinden deze mensen van de naam Jaimy. Ik trek me er niet veel van aan hoor, als er een aantal zijn die het niet mooi vinden, maar ik vind het toch fijn om een mening te horen. Ik vind de naam erg leuk, maar toch weet ik het niet..........
Tja, een beetje ordi vind ik hem wel ja. Maar dat heb ik al snel bij namen met een Y of bij engelse namen.
Ik vind de naam ook een beetje ordinair, maar zoals je zelf ook al zegt, je moet je niet teveel van de mening van een ander aantrekken. Als dit voor jullie dé naam is, gewoon doen!
ordinair ? Nee, maar ik houd simpelweg niet van unisex namen . De eerste Jaimy die ik kende was overigens een meisje, dus ik heb eerst moeten wennen dat het veel meer gebruikt werd voor jongens... Maar oke, ik vind het geen ordinaire naam.
jaimy, ja ik vind het een mooie naam, en echt een meisjesnaam! tegenwoordig hoor ik ook alleen maar meisjes die zo heten.
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het geen lelijke of ordinaire naam. Voor een meisje zou ik Jaimy schrijven, voor een jongen Jamie.
Ik vind het ook een ordinaire naam, toch een behoorlijk tokkie gehalte, sorry. En ik zou de naam sowieso niet met een "y" schrijven.