@janneke, ik krijg ook meer te horen hoe mooi ze hem vinden als dat ze er iets raars van maken hoor Ik vind het ook bijna een mission inpossible om nóg een jongensnaam te vinden die bij Jairo past en naar onze zin is Mensen zeggen idd, ach je hebt nog ff, maar voor je het weet is het zover hoor! @dreamer, is die naam er niet pas bij gekomen toen ik Jairo Jairo noemde? Nee die naam die ik jou laatst vertelde is zeker niet afgevallen, maar twijfel er wel nog erg over vanwege de reden die ik jou toen ook vertelde Dus ik ben driftig opzoek naar een leuker-der-re naam8) Pff ik ben in mn vervroegde nesteldrang denk ik Kamertje moet opeens af, ik wil NU een naam weten en wilde van de week zelfs al newborn luiers kopen, h-e-l-p8)
Jairo Hij (God); Verlicht Jongen Dus nee, hij staat er niet door jou Staat op de meeste babynamen sites trouwens. Ben benieuwd of jullie nog een mooiere naam vinden die meteen goed voelt en goedgekeurd wordt door de omgeving! En nesteldrang? Ik ben vandaag ook begonnen om de beebkamer op te ruimen haha. Heb nog een hoop te doen, dus als je thuisklaar bent mag je hier komen helpen Namen: Jaedyn Jaeven Jyron
Ja het is wel een bekende naam hoor, zeker in Brazillie, maar hier had ik hem nog nooit gehoord. En juist daar hou ik zo van, een mooie unieke naam die je vrijwel niet hoort. Maar vind het zooooo moeilijk. Vind veel leuk, maar heb bijna nooit dat ik denk JA! dat is m... Lastig Thanks voor jou namen! Vind Jeaven leuk, even met hubbie overleggen
Hier een site met unieke babynamen: Unieke babynamen Haha ja ik heb nu zoveel met het woord donor/doneren te maken, dat kon ik niet laten natuurlijk
Wij zitten nu nog het meest aan Thiago te denken.. maar we zijn er nog lang niet uit. Camilo stond ook lang op ons lijstje.... Maar ja, ik kijk echt naar braziliaanse namen, jij misschien niet?
Hahaha, ja op die manier had ik er nog niet over nagedacht Thanks! Ik ga kijken op de site, maar volgens mij had ik die al doorgespit (welke nog niet)
Nee het hoeft idd niet specifiek een braziliaanse naam te zijn, maar het mag natuurlijk wel. Het gaat mij meer om het unieke
Giano Trysto Kivano Georgino Jorgio Joshua Tigos Sancho allejandro Yvanjo Delvanjo heet een kindje van vriendin haar schoonbroer Migo Mylago sehjano Jessino Jigo Vigo Gio Kenzo Svenno Kian Reno Nino Jiègo
Toen ik de titel van dit Topic las, antwoorde ik direct in mijn hoofd "Romano". Vraag me niet waarom... Jairo en Romano Klinkt wel lekker vind ik! Succes!!!!
Jullie zijn goed bezig Thanks allemaal! Kan je het kindje laten ombouwen in je buik? Ik heb voor een meisje namelijk wel zoooooooooo'n gave mooie naam8)