Heb vandaag m'n nieuwe DECT telefoon (digitaal en draadloos) alsmede draadloos internet geinstalleerd. Vervolgens ben ik op google es gaan kijken hoe dat draadloos precies werkt en toen kwam ik natuurlijk allerlei zeer negatieve artikelen tegen over hoe gevaarlijk al die stralingen zijn... Dat had ik nou net niet moeten lezen! Heb nu steeds het gevoel over er allerlei stralingen door mij en m'n baby heengaan die allerlei schade aanrichten. Hoe denken jullie hierover?
volgens mij ken dat niet veel kwaad hoor anders zouden ze zoiets toch niet uitvinden en op de markt brengen? mag ik hopen tenminste want ik heb ook draadloos internet en telefoon.. xxx
Nou, ik mag dan volgens velen een muts hierin zijn, maar in mijn huis géén DECT-telefoon! Ik heb zelf een pacemaker, en ben daardoor altijd erg op mijn hoede geweest voor allerhande straling. Kijk eens op www.stopumts.nl , je weet niet wat je leest! Het lullige is alleen dat je er dan zelf voor kunt kiezen om geen DECT te nemen, maar zodra de buren er 1 hebben, straalt ie lekker dwars door de muur heen! Grrrrr
er bestaat discussie over of het schadelijk is of niet en het is nog steeds niet uitgesloten. Alleen.. tsja.... wat doe je er aan! De techniek snelt ons vooruit en we willen toch ook niet anders meer met zijn allen (uitzondering daar gelaten overigens)