Jaja daar is die weer. toeslagen topic....

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het is toch net zo lang als het breed is. Uiteindelijk komt alle geld op de grote pot. Zou je het niet uitgeven aan je huur. Dan wel aan wat anders. En dan geef je ander geld wat je daar normaal daaraan had uitgegeven uit aan de huur.... *zucht*

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja maar dat doet er toch niks aan af dat het allemaal op 1 grote hoop komt??

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Hier ook blut.. Moet brood kopen, eten voor vanavond, melk. Voer voor de beesten.. luiers en doekjes.. Etc etc en heb nog 3,80€. Gaat moeilijk hè als ik de toeslagen daar niet voor mag gebruiken ;)

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Tsja, hier gaat alles ook op 1 hoop, moet ik toevallig boodschappen doen doe ik het hiervan, whats the big deal denk ik dan?

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

heb t ook nog niet binnen, rabo

6. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Of je het nu doet van de belasting of van je selaris het moet toch betaald worden.

Zo ben weer klaar met de boodschappen pff.

7. knap

knap Niet meer actief

Nee maakt ook niks uit.
    ;)

8. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Here we go again... ;)

Ik vind dat niemand zich hoeft te verantwoorden tegenover een ander, over waar zij haar geld aan uitbesteedt. Hier zijn de toeslagen nog niet binnen trouwens, meestal komen ze s'middags binnen met abn.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hier ook alles op een hoop hoor. Haal er gewoon me boodschappen van. Zorg en kindertoeslag is nog geen 80 euro maar ik ben er altijd erg blij mee. Zolang ik me rekeningen betaal van ons salaris zie ik niet in wrm dat raar is. Breekt zo lekker de maand :) heerlijk

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ja klopt! Heb ik ook gemerkt

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Het komt steeds later. Ook bij Rabo. Paar maanden terug als 20ste in het weekend viel had je het de eerst volgende werkdag al om 8 uur. Nu maakt ook dat geen verschil meer.

12. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Dit soort reacties moeten we gewoon eens leren negeren. .. dat iemand blijkbaar wat meer geld te besteden heeft en dit ook graag even wil laten horen...
    Blijkbaar ook zo in haar eigen leven leeft dat ze nooit eens gehoord heeft dat andere mensen minder te besteden hebben (kranten, tv, Internet)...

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    RABO NIKS!!!

grrr!

Staat middagje schoenen kopen op de planning met mijn dochter

Enne over die grote hoop
    Hier ook hoor 21e toeslag 26 mijn salaris 1e vriend slaris etc.

Heb zat spaargeld maar komen we nooit aan eigenlijk haha
    Dus ben ook niet het heen en weer boeken type maar krijg nu wel de neiging hihi

Willen het gewoon graag 'kunnen' betalen met de lopende rekeningen daardoor blijf je ook een beetje bij een budget alles koop ik alles wat los en vast zit

(niet om te laten weten hoe 'rijk' ik ben dat is kul maar dat wachten op een betaling niet altijd te maken heeft met het financieel minder hebben maar ook gewoon budget houden)

14. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    nope Abn weer niet, afgelopen 2 maanden al laat in de middag of pas 's avonds :( en toeslagen.nl zegt dat zorgtoeslag is uitbetaald, maar dat staat er bij mij meestal als laatste op ;)

15. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Helemaal mee eens hoor.!! Ik wacht er ook op... niet omdat alles op is maar omdat dat ergens anders voor gereserveerd is....

Maar vond de schrijfster van de bedoelde reactie nogal denigrerend

16. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Maar het betekent dat je dus structureel een probleem hebt, want je bent een week voor je salaris blut...

Aan het eind van je salaris een stuk maand overhouden ;)

17. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

lijkt me heerlijk om aardig centje op de spaarrekening te hebben, en een lekkere buffer om gewoon de rekeningen te betalen, en van te leven...
    maar ja dat heb ik niet, ben blij voor de ander die het wel heeft..
    vind het alleen jammer als mensen die het beter hebben het beter denken te weten;)en je meteen als "uitschot" of minder zien..

18. knap

knap Niet meer actief

:cool:Tja wat valt hier nog op te zeggen dan ;)

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Blijkbaar toch onder een steen geleefd want het meer en deel van NL komt geld te kort aan het einde van de maand.

En het is tegenwoordig een uitzondering als je geld over houdt aan het einde van de maand.

20. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Nee, ik zie anderen niet als minder en ik heb het zelf ook niet breed.
    Maar elke maand smachtend wachten op toeslagen impliceert een structureel probleem en misschien is het een goed idee daar iets aan te doen ipv te zeggen dat je een "te laag" inkomen hebt.

Deel Deze Pagina