Jaja daar is die weer. toeslagen topic....

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Het zal wel aan het weer liggen dat mensen nu geïrriteerder zijn.. Houdt het gezellig dames; de laatste week van mei komt er weer goed weer aan! :D

Ontopic;

Hier ook nog niets, rabo.

2. Luno

Luno Lid

2 mei 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emmarijn. Asteblief een veer in je reet, oh wat ben je geweldig. Een voorbeeld voor onze samenleving.

Nou gelukkig???

Get a life

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    "Veelvoorkomende oorzaken bij huishoudens met een risico op problematische schulden zijn: gebrekkig financieel beheer, een te hoge levensstandaard of een plotselinge terugval in inkomen door ontslag, echtscheiding, ziekte of arbeidsongeschiktheid."
    ...
    Tuurlijk, Griekenland zorgt ervoor dat wij schulden hebben... Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen schulden. Neem die dan ook.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik wacht er ook op. Helaas nog niks, zal wel rond 4 uur komen.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Amen.

Nog niets binnen > SNS

6. knap

knap Niet meer actief

Ja over na gedacht dsg im dag uit... hoe het einde van de maand te halen en zorgen dat mijn kinderen niks te kort ko.en. Einde van de maand is hier echt einde van de maand en ik zeg niet dat ik een te laag inkomen hebt. Wel als er geen toeslagen zouden bestaan zonder toeslagen zou ik rond moeten komen van 1050 permaand. Alleen al mijn huur is575 per maand en dan de rest nog jaaaa ik leef met mijn toeslagen... dag in dag uit verstandig doen met je gelx en ja heb hier zeker onverstandige uitgsven gehad... zijn mijn blaren... een keer per maand met salaris en toeslagen kan ik me rekeningen weer betalen mijn kastrn vullen dn mijn kknderen kleden. Nee heb het verder niwt slecht gun me dan een keer per maand van een rijkerlkijk gevoel.. oc in elk gevsl mijn kinderen.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

ING vanochtend al binnen

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven

Hou asjeblieft op. Allemaal. Dat eeuwige gezeik hier op ZP. Wees toch een aardig naar elkaar!

De een heeft het financieel niet makkelijk, de ander wel. De een werkt zichzelf in de schulden, de ander niet.

Leef en laat leven!

9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Vind het wel raar hoor ING eerste en de rest moet nog..

10. knap

knap Niet meer actief

Tik via mijn mobiel.. dochter op lapyop gelukkig wordt het weer beter.

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Belastingdienst heeft zelf ook ING.. Vandaar dat degene met ING het eerder/sneller hebben..

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Volgens mij zit de belastingdienst bij de ING. Van bank naar bank gaat sneller.

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Weer kinderachtig zeg!

14. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Fijn, ik zal dit topic wel laten voor wat het is. Als niemand geïnteresseerd is, ook goed.

Mijn eerste reactie was oprechte verbazing en interesse, maar kennelijk kon niemand me hier een antwoord op geven of had niemand zin om dit te verklaren en kreeg ik alleen nare reacties. Never mind dames. Ga vooral door met internetbankieren checken en rapporteren.

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    WHAHAHAAHAH serieus???? Krijk IK nu een trap na? Degene die weer back on topic probeerd te raken?:(

Doe normaal niet bij aan dit soort dingen maar dit vind ik echt belachelijk:$

Emmarijn ik ga toch even laten zien dat ik enorm intelligent ben...
    Ga weg uit dit topic als je het allemaal zo dom vind!!!! DOEIIIII:p:p:p
    En een enorme SLIMME tip OPEN JE EIGEN TOPIC!!!!

Maar terug naar mijn oude doel ON TOPIC
    Jammer dat de Rabo altijd zo laat is!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou volgens mij heb ik in het begin van het topic toch een mooie uitleg gegeven zonder beledigend of gemeen te zijn.

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kga denk toch maar speciaal voor de belastingdienst een ING rekening openen ;)

18. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Sorry, is zeker ondergesneeuwd door de 20 anderen...

Maar ik bedoelde het werkelijk oprecht. Zoals ik ook al schrijf, ik MAG en kan mijn toeslag niet uitgeven, dan heb ik echt een groot probleem. Ik krijg 1900 euro KOT en een paar dagen later gaat de factuur van de kinderopvang eraf: 2500 euro.

Dus ik vroeg het vanuit deze achtergrond. Ik had geen idee dat dit elke maand weer een discussie is.

Ok, en nu ben ik daadwerkelijk geïrriteerd dat mijn mobiele internetbankieren niet werkt, terwijl ik ontopic reactie wilde geven...

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zag trouwens iemand plaatsen rond welke tijd ze het de vorige x hadden gehad maar dat kan je toch niet zien?

20. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik denk niet dat ik dit aandurf gezien de reacties hier ;)

Deel Deze Pagina