Hier was het vanmorgen ook al binnen. Gedeelte gaat richting het verjaardagsfeest en cadeau voor dochter en de rest naar de buffer.
ABN: nog niet binnen. Het is in de eerste plaats kleedgeld voor de kinderen, ze hebben nu niet direct wat nodig. Voor het voorjaar/zomer voorzie ik weer aardig wat uitgaven aan kleding, dus ze houden het tegoed.
Ik was vannacht om 4 uur wakker en checkte mijn telefoon voor de tijd. Zag toen al een notificatie van de Rabo dat het binnen was Wij zetten een deel voor de kinderen op de spaarrekening en de rest gaat op de grote hoop. Ze hebben momenteel niets nodig. Ik snuffel wel altijd door de sale, dus wie weet waar het toch nog voor nodig is
Hier komt het op onze vaste lasten rekeningen. Die hebben we precies zo ingesteld dat de inkomsten/uitgaven in verhouding zijn. Ik zie dus wel wanneer het binnenkomt (net als mijn salaris, KOT en hypotheekrente aftrek, die ook allemaal op die rekening worden gestort) en of dat nu vandaag of morgen of zo is, maakt hier dus niks uit. Ik ga iig niet de hele dag inloggen om te kijken of het al gestort is
Abn: nog niet binnen. Heb geprobeerd in te loggen op de website van svb maar kom er niet doorheen wegens drukte. Wil het overzetten naar m'n Raborekening. Vorige week een peuterbedje plus matras en deken etc. gekocht voor m'n dochter, vandaag op het dorp gebruikmaken van de sale
Nou het gaat hier wel op de grote hoop en het is inderdaad een leuke extra dus in dat opzicht HOEF ik het niet te weten. Maar ik weet uiteraard wel exact wat er maandelijks of per kwartaal in en uit gaat aan vaste lasten (prachtige excelsheet voor) dus ik check wel een paar keer per week of het klopt wat er wordt afgeschreven en wat er bij komt. Dus ik het zou mij zeker opvallen als ik het later of niet zou krijgen Maar ik doe wel de financiën hier dus misschien werkt dat ook mee? Mijn man weet het namelijk ook niet hoor!
Hier ABN en het is binnen. Niet dat ik er haast mee heb want het is mijn manier van sparen voor de kinderen. Het gaat dus direct naar de spaarrekening.