Ik heb afgelopen zondag een test gedaan. En hij was zeker positief! Als het goed is ben ik nu 6 weken en 2 dagen. Volgende week heb ik mijn eerste echo bij de gyneacoloog dus dat wordt heel spannend. Ik heb al een zoontje van bijna 2,5 jaar, maar we hebben het al eens eerder geprobeerd en dat liep uit in een miskraam. Daar was de 1e echo ook super goed en zei de gyn nog dat het hartje ontzettend sterk klopte! Maar de volgende echo om het goed te kunnen zien met 9 weken was minder goed nieuws. Er was vocht rondom het hartje en ze hoopte nog dat het weg zou groeien maar helaas rond 10 weken was het gestopt met kloppen... Ik weet dus dat het goed kan gaan, maar daarnaast kan het ook niet goed gaan. En dat laatste blijft dan toch iets meer hangen. Ik ben best positief maar vind het reuze eng straks met de eerste echo's... 6 augustus is het zover...duimen jullie mee?
Hartelijk gefeliciteerd!! Probeer een beetje van je zwangerschap te genieten en ik zal zeker voor je duimen dat je een prima echo hebt 6 augustus
Ja het moet een plus zijn en de dikke streep zou er niet zijn als het negatief was helemaal happy!!!!
Spannend Mamaien!! En zeker na de mk, hier 7 aug een echo, hopelijk een mooi kloppend hartje voor ons beiden!