hoi ja bij mij heb ik altijd al een hele vroege eisprong dat was bij jaimy ook 1 week na de rode duivels was ik in verwachting groetjes helen
hoi gefeliciteerd met je zwangerschap goed dat de kleine extra in de gaten word gehouden!! zo kan je de kleine lekker veel zien spartelen en krijg je lekker veel echo foto 's hihi groetjes cathy
hoi cathy ik krijg niet iedere keer foto,s want ik krijg de eerste foto gratis en daarna moet ik voor de foto,s gaan betalen dat is helaas minder maar ik krijg een gratis foto met 6 weken zwangerschap 20 weken en 36 weken dan krijg ik de foto,s gratis maar anders niet dan kost het gewoon 49,50 euro per foto nou en dat vind ik een beetje een hoop geld en ik krijg zoiezo 3 foto,s en ik wil kijken of ik ook nog de mogelijkheid krijg om een pretecho te maken en dan heb ik het op dvd vast gelegt dat is natuurlijk altijd mooi he groetjes helen
hoi helen dat is veel geld ja.. ik heb daar nog nooit van gehoord dat je moet betalen voor een foto. mijn kinderen waren allebei te klein en kreeg regelmatig echo s om te kijken of ze gegroeid waren en kreeg altijd foto mee naar huis. daarom ging ik ervan uit dat dat bij jouw ook zo was jammergenoeg niet dus sorry gr. cathy
hoi ja geeft niet de huisarts heeft dat tegen mij gezegt dat het zo is maar ja bij iedereen is het natuurlijk een ander geval natuurlijk ik denk gewoon bij de een moet je wel betalen en de andere niet en natuurlijk de ernst van de zwanger schap natuurlijk maar ik krijg gelukkig over 2 weken de eerste echo en dan hoor ik alles dus wel spannend hihihihihi groetjes helen
hoi nou het gaat niet zo best ik heb helaas bloedingen gehad en het ziekenhuis weet helaas nog niet of het kindje nog leeft ( wengens zwangerschapsduur )ik moet morgen naar het amc in amsterdam en daar krijg ik een inwendig onderzoek waar de bloedingen vandaan komen maar ik denk haast wel dat het afgelopen is want ik heb in het begin ook al een bloeding gehad maar als het afgelopen is stoppen we er mee want we kunnen er niet meer tegen iedere keer die miskramen jullie horen morgen van mij wat de uitslagen zijn groetjes helen
oh wat erg zeg krijg hier kippenvel van je berichtje...k weet niet zo goed wat ik moet zeggen alleen heeel veel sterkte morgen hoe laat moet je er zijn? laat je het even weten? x cathy
hoi zoals jullie weten ben ik vanmorgen naar het ziekenhuis in amsterdam geweest en helaas is de zwangerschap verbroken het kindje is helaas overleden ik ben ook meteen gecurecteerd ik weet niet hoe je het typt maar de baarmoeder is in ieder geval weer schoon dus ja het is helaas afgelopen bedankt voor jullie steun groetjes helen