ik had m'n testen gisteren binnen gekregen en vanmorgen is mijn temp weer 2 10de gestegen dus ik dacht ach waarom niet en .......................... IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!! ik krijg de smile niet meer van m'n gezicht!!
JAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONWIJS GEFELICITEERD NEELTJE!!!!!!!!!!!! HET IS JE ZO GEGEGUND!!!!!!!!
Nou meid van Harte hoor, Een hele babyboom in het onderwerp tempratuurkaartjes. Jullie steken elkaar aan hihihihi Groetjes Lovely
dankjewel meiden!!! ik ben zoooooooo gelukkig!!!! @bengel, de pendelaars die het goed hadden waren Summer,Linda10280 en JoyceD @Lovely, ik hoop dat iedereen mij heel heel heel snel volgt en dan niet alleen de meiden van de temperatuurkaartje!!!!
yeahhhh ..Neeltje hartelijk Gefeliciteerd meid ... damnz bij mij springen de tranen in miijn ogen geniet ervan meissie ... greetz asjuh
Meis, wat GEWELDIG!!!!! Van HARTE!!! Wat heerlijk voor je! Echt een welkom verjaarskado, hihihi! Geniet ervan meid!
O geweldig Neeltje. Ik vind het echt te gek voor je, gefeliciteerd. Wanneer ben je uitgeteld? Geniet er maar van, liefs Hope
dankjewel!!! wauw zeg wat is dit leuk om hier nu zelf gefeliciteerd te worden!!!! ik ben 29 december uitgeteld!!