joehoe, zwanger, 1ste kindje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Linda01, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda01

Linda01 Lid

7 mrt 2009
    13
    0
    0
    Ben er sinds vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben :D nog maar wel heel kort, volgens de CB 1-2 weken, dus er kan natuurlijk nog van alles misgaan, maar ga van het positieve uit!

Iemand enig idee hoe het u allemaal in zijn werk gaat?
    Ga morgen de huisarts bellen en vermoed dat ik bloed moet prikken of urine inleveren?

Groetjes Linda

2. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Proficiat met je positieve test!
    Je moet er inderdaad vanuit gaan dat alles gewoon goed gaat. Hoewel ik van mezelf weet dat dit erg moeilijk is.

Ik denk niet dat je bloed hoeft te laten prikken bij de huisarts. Misschien alleen urine inleveren voor een zw test bij de huisarts. Maar meestal geloven ze je wel als je zegt dat hij positief was. De huisarts zal je dan doorsturen naar de verloskundige

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en suc-6!

3. Linda01

Linda01 Lid

7 mrt 2009
    13
    0
    0
    heb vrijdag 3 testen gedaan en zaterdag nog maar een omdat ik het niet geloofde haha, ben benieuwd hoe het gaat verder.

Geloof dat ik vanaf de eerste dag van me laatse menstruatie moet rekenen toch?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

5. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ja, je kan vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie gaan rekenen... Ik ben ook naar de huisarts gegaan en die heeft alleen mijn bloeddruk nagekeken. Hij verwijst je inderdaad waarschijnlijk gewoon door naar de verloskundige. Dat duurt nog wel een paar weekjes voordat je daar kunt komen hoor...(en geduld is erg ver te zoeken...Je wilt zo graag je kindje zien!). Geniet er lekker van! Gefeliciteerd hoor!

6. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ik test trouwens om de 2 dagen...geloof het ook nog steeds niet...Hahaha....

7. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Geniet ervan meid.
    bij mij was ook alleen bloeddruk meten en wegen.
    En ga maar lekker op de roze wolk zitten dit is iets specials geniet er lekker van

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    gefeliciteerd
    geniet ervan

Deel Deze Pagina