Ik heb het al vaker gedaan maar deze keer stond ik erg in twijfel.. Maar ik ben het zat 19 te worden geschat dus ga ik morgen weer voor een kort kapsel! Hopelijk krijg ik geen spijt Iemand nog recent hetzelfde gedaan?
ik zit heeeel erg te twijfelen om mijn haar kort te knippen (tot net over mijn schouders of precies erop) mijn haar is nu tot een stukje over mn ellebogen dus ik vind het nogal spannend.. hoe lang is jouw haar?
Ik twijfel om het te doen! Word gek van mijn haar (lange bob met lok), zit geen model in ondanks dat ik nog niet heel lang geleden naar de kapper ben geweest en de kids trekken er steeds aan. Ik twijfel nog ff door...ben zo bang dat ik er namelijk spijt van krijg. Heb het een jaar of 8 geleden ook kort gehad en vond het verschrikkelijk toen ik het weer liet groeien
Heb dat paar jaar geleden eens gedaan. Heb altijd haar tot halverwege mijn rug gehad, en zelfs langer. Plots was ik het beu en heb het kort laten knippen... Nooit doe ik dat nog! Vond het echt niet mooi en heeft heel lang geduurd voor ik terug lang haar had. Lang haar staat me beter.
Krijg je geen spijt van! Ik heb m'n haar al jaren kort en ga steeds korter. Voor mij nooit meer lang. Succes morgen!
Ik twijfelde eerst ook hoor. Mijn haar is nu net over mijn schouders..maar ga het echt nog korter knippen dan kaaklengte. Een korte boblijn. Vind het toch wel spannend. Vooral omdat iedereen zegt dat ik het niet moet doen..
Ik heb vorig jaar mijn haar wat tot de onderkant van mijn rug hing naar een bob laten knippen en daarnaast nog van bijna zwart naar hoogblond... Nu 12 weken terug heb ik het nog korter en asymetrisch laten knippen. Links is mijn oor zelf helemaal vrij en rechts hangt het nog net onder mijn oor... En heb het rood laten verven. Ben er super blij mee...
Oh dat zei iedereen bij mij ook en heb gewoon de kapper erop los gelaten... en haar veel succes gewenst...
Ik zit over hetzelfde te denken. Het komt nu tot mijn beha-sluiting, en wil tot kaak! Maar ik heb wel een onderkin(netje), dat houdt me tegen! Misschien toch maar eerst met een korte pony beginnen!
mensen!! Doneer je haar als je er 25 cm afknipt! Daar help je kinderen met kanker mee. Die krijgen dan gratis een nieuw kapsel. Dat was mijn reden dat ik het heb afgeknipt. Nu weer aan het laten groeien voor een volgende x. Er zijn 3 mensen nodig om een nieuwe pruik te maken.
Ik heb mijn haren ooit zo kort gehad als op dit plaatje. Mijn haren had ik toen ongeveer tot op de helft van de mijn rug, toen ik besloot dat het kort moest. Kapsel stond in 1e instantie leuk, maar daarna sloeg de verveling alweer toe bij mij. Weer laten groeien tot mijn schouders, en nu weer kort. Heb nu een boblijn, tot mijn oren zeg maar.
Ik had het tot een aantal jaar geleden tot ongeveer mn bh sluiting en heb het toen af laten knippen tot onder mn schouders. Een half jaar geleden was ik het zat en is er nog weer een stuk af gegaan, maar helaas viel het me tegen en ik twijfel nu of ik het nog korter moet doen of toch weer verder zal laten groeien. ik moet een kapsel hebben waar ik eigenlijk niks aan hoef te doen omdat ik daar smorgens vaak niet aan toe kom. Dan is haar dat in een staartkan wel praktisch. Snap je punt heel goed.misschien gewoon doen.
EL1983; wauw dat is wel een stoer kapsel! Zo kort zou ik denk ik niet durven. Maar ik wil ook een boblijn tot ongeveer net onder mijn oren dorisn; tja ik vind een staart al lastig haha boblijn vind ik dan het makkelijkst. Beetje wax. Klaar
Hier hetzelfde als El1983, ik had het tot op mijn schouders en 30 december zo kort laten knippen als op de foto, echt weer veel te lang daar mee gewacht, ik ben er nu weer zo blij mee, staat veel pittiger bij! Ik denk nu dat het nooit meer lang gaat, maar de toekomst zal het leren..... Ik zeg DOEN!!!
Voor mij geen kort kapsel meer! Ik heb slag in mijn haar naar het krullen toe. En ik vind sommige korte kapsel echt mannelijk. Dan zie ik iemand lopen en dan denk ik ben je nu man of een vrouw??
Ik heb jaren kort haar gehad. Afgelopen jaar heb ik het langer laten groeien. Uiteindelijk eind dec geswitcht en weer naar de kapper geweest. En wat voelt het weer super!!! Ben zo blij met m'n korte koppie. Voel me nu veel vrouwelijker dan met dat langere haar. Ik heb het zo kort als dat plaatje, dus m'n gezicht is vrij, zeg maar. En ik hoef er 's ochtend alleen maar een beetje was in te doen en dan ben ik al klaar. Ideaal! Heb je al eerder kort haar gehad, TS?
Ik heb het drie weken terug van lang naar bob laten knippen. De tweede kaar dat ik een vlecht heb opgestuurd naar stichting haarwensen. Erg leuk! Ben blij met mijn haar, maar moet wel wennen en dat het steeds los is. En nog uitzoeken wat het beste werkt met gel enzo Verder is het heerlijk om mijn haar te wassen, lekker makkelijk en snel droog. Succes!
Druppie: wat goed! Daar heb ik denk ik niet lang genoeg haar voor.. Ik ben om acht uur al aan de beurt.. ik plaats wel even een voor en na foto straks Ik heb het trouwens wel eerder kort gehad hoor maar blijft toch spannend.