Vraag over fotoboek maken

Discussie in 'De lounge' gestart door minon, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

#1 minon, 22 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2014
    Ik wil graag een fotoboek maken van de foto's die ik op mijn iphone heb. Nu heb ik de foto's die ik geselecteerd heb op mijnalbum.nl gezet.
    Kan ik via een app als bijvoorbeeld Hema of Albelli foto's vanuit mijnalbum in deze app krijgen en zo een boek maken met leuke teksten etc? Ik wil het boek dan maken op mijn ipad.
    Later wil ik dan datzelfde boek laden op de pc en foto's die gemaakt zijn met de camera tussenvoegen. Kan dit of wil ik nu teveel? haha.
    Het is zn werk om eerste alle foto's op de pc te zetten en dan alles nog uitzoeken. Heb nl 1600 foto's alleen al op mn telefoon. Ik weet anders niet goed hoe ik het in chronologische volgorde krijg. Heb nu op de pc aantal mapjes (camera, foto,s van mn moeder, iphone van mn man) En daar zou mijn iphone bijkomen.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    voor zover ik weet kan je nergens met de ipad een fotoboek maken.
    zou het toch gewoon via de pc doen
    overigens kun je altijd sorteren op datum van maken ;) staat t toch op volgorde.

succes!

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    ik doe altijd alle fotos van mn telefoon via de bluetooth naar de latptop sturen.
    kwestie van alles op mn telefoon aanvinken en dan de laptop ff met rust laten;) anders loopt ie vast haha

en dan kan ik 1 grote map maken met ook de fotos van het foto toetstel erbij

mischien dus ook een idee voor je, kost helemaal niet zoveel tijd en werk.

4. minon

minon Niet meer actief

Punt is dus dat op een of andere manier dan de data vanvandaag bij mn telefoonfotos komen. Daardoor staat dus alles door elkaar en dat vind ik zo jammer :) er zijn wel apps van de hema om fotoboeken te maken maar of je dan ook dat fotoboek kan openen op je pc zou handig zijn. :) dan kan ik paginas tussenvoegen.

Deel Deze Pagina