Volgens mij is wat een aantal kort noemen, halflang haha. Ik heb het zo als op het plaatje van e1983, maar dan blond
6 jaar geleden had ik haar tot aan mijn billen, was er enorm klaar mee. Heb namelijk ontzettend dik haar, daardoor kon ik nooit iets leuks ermee want alles zakte uit. Heb het toe eerst tot de schouders laten knippen en kort daarna een bob. Momenteel heb ik een bob met pony, en probeer ik het tot een lange bob te laten groeien. Maar echt helemaal weer lang haar, dat wil ik niet meer. Ben benieuwd hoe het is geworden ts!
ik wil mijn haar ook doneren aan haarwensen, maar het is helaas een verkeerde kleur (bruinrood met een licht paars gloedje) dat kunnen ze niet gebruiken voor een kinderpruik. wel jammer want er gaat min. 25 cm af. ik stuur het haar alsnog op, dan kunnen ze zelf bepalen wat ze ermee doen. eraf gaat het toch
Dit is precies de kapsel die ik ook heb Ik heb het jaren lang ook lang gehad tot mijn billen zo'n beetje. En toen was ik het zat, kort geknipt daarna een bob gehad en daarna weer kort
Het staat je wel hoor, maar ik vind het erg zonde. Heb zelf ook heel lang haar gehad, en toen ook eens zo kort laten knippen, ik voelde me niet vrouwelijk meer. Ik vind je oude kapsel veel vrouwelijker staan. Maar dat is persoonlijk. Er zullen ook vrouwen zijn die het fantastisch vinden. Ik ben meer van het lang haar, vrouwelijk kapsel. Maar je kunt het wel hebben hoor.
Leuk! Ik wil het ook weer kort hebben, ben van lang haar tot over m'n bh bandjes naar stekeltjes gegaan.... Maar moet heel snel weer naar de kapper omdat het zo snel groeit... En heb al een tijdje een vriend die me liever met lang haar ziet...
Wat leuk! Staat je goed Ik ben een paar jaar geleden ook van behoorlijk lang naar een bob gegaan en geen seconde spijt van gehad!
Knap dat je het durft! Heb nu voor het eerst echt lang haar ongeveer 5 cm boven mn billen. Ik vind je oude kapsel eerlijk gezegd wel wat leuker. Korter maakt je een stuk ouder.
Dan is het goed geslaagd haha. Ik herken het wel, voel me soms een grote zus als ik mijn dochter van school haal haha. Ik heb alleen geen hoofd voor kort haar, maakt me erg truttig. Jij hebt wel een hoofd voor een kort koppie. Hoop dat je er veel plezier van hebt!