Ik persoonlijk vond het lange haar je veel beter staan! Het kapsel nu vind ik een beetje oud bollig maar dat is mijn mening. Als jij er blij mee bent en je er goed bij voelt, super toch dat je het heb gedaan.
ik vind het juist erg mooi geworden ! Lekker fris en i.d. wat volwassener .. maar goed misschien ben ik ook wel oudbollig haha
Vind het lange een tikkie leuker staan. Maar kun je dit korte kapsel ook wat stoerder/wilder maken? Zo ja dan helemaal top!
Stoer! Ik durf dat niet Ik vraag mij alleen af hoe oud je dan bent, ook met het korte kapsel zou ik je zo begin 20 schatten.
Je kan kort hebben maar ik vindt je kapsel niet leuk Had je het zelf uitgezocht of heeft je kapster dit ervan gemaakt?
staat je heel erg goed! Zeker met die mooie ogen... doet me wel wat Audrey hepburn denken! En ik vind het je inderdaad wat volwassener maken (maar nog steeds jong hoor)
Haha en wat is daar mis mee dan Ze is toch ook mama en s'morgens heb je met kinderen altijd haast. Ik heb zelf ook zo'n ideaal kapsel. Doordeweeks zit het wat simpeler maar in het weekend föhn ik het en doe er wat meer gel in en doe het wat stoerder.