jaja morgen ga ik mijn haar kort knippen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairytale, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Niet zo onzeker joh. Ik zal in vele ogen dan ook een tuttig kapsel hebben. Nou ik ben echt niet tuttig hoor!

2. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik me je reactie kan voor stellen als ik je plaatje zie en het resultaat. Maar gelukkig staat kort haar je evengoed :) lang haar net iets leuker maar je kunt het alsnog in. Het model van de foto laten groeien

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Mee eens, erg zonde.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je look is idd heel anders dan je foto ... Slechte kapper.

Ik zou zelf de onderkant piekeriger en dunner laten maken nu;)

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik vind het je hartstikke leuk staan!

6. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Het lijkt niet op je plaatje. Veel korter is het bij jou. Maar het staat je wel hoor!

7. tuc

tuc Niet meer actief

Nou jaaaaa...dat je het niet mooi vindt oke, maar wordt zo moe van die term mama kapsel...niet iedereen knipt zn haar kort omdat tie mama is. Er zijn ook gewoon vrouwen die geen haar voor lang haar hebben.:x

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ts, ik vind het je ontzettend leuk en vlot staan..veel verzorgder

9. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Dat maakt niet uit hoor, ze ontkleuren het gewoon. Ik had er ook nog een rest permanent in en in laagjes. Maakt allemaal niet uit.
    Dus doneren:D

10. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    ow ja.. en er zijn zelfs kappers die dan gratis knippen en je haar opsturen naar de stichting. :D

11. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    vind het leuk hoor meis!! mischien kun je met steiltang aan de gang,in model brengen en dan is het ook weer wat langer
    of beetje met schuim werken ofzo,gaaf kleurtje erin.

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik denk dat het bij jou heel mooi staat, juist door je sterke slag/krul.
    Is die van jezelf?
    Het voorbeeld vind ik juist een beetje overkomen alsof het geknutseld is. Haar slag lijkt op een uitzakkende watergolf

@ Fairytaile: ik vind je nieuwe kapsel wel lekker pittig, maar de achterkant ziet er een beetje uit alsof ze je haar in een staart heeft gedaan en zo onder het elastiek heeft afgeknipt en verder niks.:):)
    Misschien (als je dat zou willen) kun je die achterkant een beetje laten uitdunnen van onder waardoor het wat vloeiender uitloopt.

13. Metire

Metire Niet meer actief

dit staat op hun site:

Mag geverfd haar ook gedoneerd worden?
    Het mag geverfd zijn, maar het is dan wel heel erg belangrijk dat het echt een natuurlijke haarkleur is. Een kleur wat een kind ook van nature kan hebben. Staarten met een koperen, rode of paarse gloed hebben niet onze voorkeur. Deze zullen wij dan ook niet snel gebruiken.

maargoed ik zal het alsnog opsturen en er een briefje bij doen of ze het door willen sturen naar een stichting voor vrouwen met kanker wanneer ze het niet kunnen gebruiken. die accepteren wel elke haarkleur :) komt sowieso goed!

14. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Skycrapper: inderdaad.. ik ben alleen stom geweest om er niks van te zeggen. Heb besloten maandag te bellen dat ik toch niet echt tevreden ben;)

hopelijk valt er nog wat van te maken..

15. Metire

Metire Niet meer actief

nee deze krullen zijn niet van mezelf, heb ze wel als mn haar net droog is maar door de lengte zakken de krullen uit. waarschijnlijk komt mijn natuurlijke krul wel weer naar boven als het kort is :) hoop dat het mooi staat! wil het sowieso doen om mn haar te kunnen doneren :)

16. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Staat je super leuk! Je jukbeenderen komen veel beter uit en ik vind je gezicht (hartvormig) er ook beter uitkomen. Als ik zo een koppie had had ik had ook in zo een modelletje willen hebben :)

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Neeeeeeeeeeeeeeee niet doen hoor:) je haar is prachtig zo

Volgens mij ben jij een ontzettend lekkerding:D:cool: zonde van telefoon voor je hoofd :p

Ts wel in dit geval en daar reageer ik nu op :)

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wauw! Stoer :) ! Ik vind het resultaat erg gaaf. Je ziet er met lange haren een stuk jonger uit inderdaad.
    En dit kapsel kun je volgens mij 'sjiek' dragen, maar ook wel lekker wild :) . Ik vind het super!

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Ik vind het je erg mooi staan, al moet ik zeggen dat je een mooi gezicht hebt en dat lang of kort, het is allebei leuk ;)

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Fairytale, ik vind het je goed staan!

Deel Deze Pagina