Ik vind het je juist erg goed staan! Misschien nog wat pittiger maken met andere lowlights/highlights/rood erin?
Op de foto zie je het niet super goed.. maar het is gewoon teveel op 1 lengte. Net of het niet genoeg is uitgedund of te weinig in lagen is geknipt. Hoe vaker ik er naar kijk hoe erger het word. Ik weet niet of er nog wel wat van te maken is..
Ik vind het korte kapsel je niet misstaan; alleen schat ik je nog steeds 19 Dus als je het daarom deed, is het mislukt. Sorry Maar je hebt een jong gezicht.
Haha ja ik weet het.. ik wordt vaak uitgelachen als ik zeg dat ik getrouwd ben en 2kids heb. Ik ben bijna 25..
ik heb best wel slag van mezelf, maar mijn haar was voor mijn laatste bevalling erg dik en erg veel. Daardoor werd het loodzwaar als ik het langer liet groeien. Ik heb het toen een paar keer korter laten knippen op schouderhoogte en in laagjes en toen had ik me een wilde bos haar als ik het even snel droogfohnde en er in kneedde met mijn handen. (alsof ik mijn vingers in het stopcontact had gestoken ) Mijn haar is nu na de 2e bevalling behoorlijk uitgedund en het is nog niet helemaal op volume zoals voorheen. Ik heb mijn haar nu wel op schouderlengte en in laagjes maar die wilde coupe is toch nog iets minder wild als voorheen.
Het korte staat je zeker! Ik vind alleen dat het model wat pittiger mag. Ik vind je lok te kort en vrij bot geknipt waardoor het naar mijn idee niet pittig genoeg is. De rest van het kapsel vind ik ook vrij massief en te netjes gestyled. Als ik jou onder handen zou mogen nemen, dan had ik een beetje een pixielook geknipt:
Waarom zou je ouder willen lijken? Ik ben altijd super blij dat ik jonger wordt geschat! Nog tijd zat om ouder te zijn. Veel mamas knippen hun haar kort. Willen iets anders of lekker makkelijk. Een volwassenere look... Ik vind dat zo zonde, lang(er) haar is sexy, helemaal niet moeilijk (lang haar is een stuk makkelijker dan kort, wat je in model moet fohnen en zo). Ik begrijp het nooit zo goed maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.
Staat mooi hoor, TS. Maar als je niet blij bent, dan zou ik teruggaan. En mamakapsel? Wat is dat? Ik ken persoonlijk echt nul mama's die de schaar in de haren hebben gezet na een geboorte.
Niekjepiek; wauw. Vooral die eerste echt leuk. Alleen nog korter.. haha. Is dat ooo zonder fohn te stylen? Het is inderdaad te netjes. Pittige kapsels vind ik helemaal geweldig. Had dit ook nog tegen de kapster gezegd.. kahlen: ik snap je ergens wel hoor.. maar ik ben het gewoon een beetje zat om niet serieus genomen te worden. Zelfs als ik mijn echte leeftijd zeg wordt ik uitgelachen
Nou ik ken er genoeg hoor En ze zeiden allemaal ach dan hoef ik niet zoveel te doen. lekker makkelijk.
Heel mooi hoor fairytale.. En je hebt je doel bereikt want je zegt ik wil er niet zo jong uit zien! Dat is gelukt, t maakt je een stuk volwassener! Echt mooier hoor!
Eerlijk? Het korte haar staat jou ook maar ik vind het langere mooier. Heb zelf ook lang haar 1 keer laten afknippen doen het nooooooit meer!
Nou geen idee bij heel kort haar, maar de betreffende mensen die het deden. Vlug beetje wax erdoor met de vingers en klaar zeiden ze. Ideaal voor schoolochtenden waren de letterlijke woorden Maar goed die hadden het dan ook echt uber kort. Dus kan mij voorstellen dat dat handig is.