Thnx allemaal! Mamavanmenno, hey! Ja gaat goed.. en bij jou ook zo te zien 28 weken alweer! Ik kom binnenkort echt reageren in ons clubje hoor!
Hahaha, inderdaad. Ik heb nu mijn haren weer lang, juist omdat het zo lekker makkelijk is. Als ik geen of weinig tijd heb haal ik er een borstel doorheen en gooi er een klem in. Veeeel makkelijker dan kort haar, of een bob ofzo, daar was ik altijd eeuwen mee bezig.
haha ja idd kost aanzienlijk minder tijd en veel minder modieus (valt meer onder de categorie makkelijk en veilig vind ik persoonlijk) ik doe er wel aan mee hoor de laatste tijd want vind het wel makkelijk even snel klem erin Daarnaast vind ik van dat hele lange haar gewoon soms echt te jeugdig, dat is nog leuk als je barbieachtig wil zijn maar vind het niet erg volwassen (en ook vaak niet zo verzorgd staan) Ik vind het keileuk geworden TS je kapsel staat je erg leuk!
Ja of je je vrouwelijk voelt ligt meer aan je eigen zelfverzekerdheid e.d. en niet aan je haren als je je daarachter moet verschuilen ben je juist geen echte vrouw naar mijn mening.