Ik ben Miranda, 29 jaar en met een week of twee hopelijk moeder van Thijs Albertus Lin. Ik heb deze site leren kennen door mijn grote zwangere zus, moesje74, ziet er erg gezellig uit allemaal. Zoals je kan lezen zijn wij in blijde verwachting van een zoon en zijn wij één van de weinigen die de naam van de kleine gewoon gebruiken en vertellen aan wie het wil weten. Dat bevalt ons erg goed, omdat iedereen de kleine gewoon zo noemt is hij al helemaal in ons midden en hoort hij er echt al helemaal bij. Dus Thijs, papa en mama zijn er helemaal klaar voor dus wat ons betreft mag je je melden en sluiten we je graag in onze armen...
Welkom! Wat leuk dat hij er al helemaal bij hoort! Waarom ook niet? Ik wens je een goede bevalling en fijne kraamtijd toe!
Hoi en welkom Success met de laatste dagen van je zwangerschap. Ben benieuwed wanneer jullie Thijs in je armen kan sluiten.
Lieve Thijs, Hier een bericht van je tante: Ben al helemaal gek met je en kan dus ook niet wachten tot je, hopelijk zonder al te veel problemen, het levenslicht ziet! Je weet het nog niet, maar tante Moesje is gek op baby's snuffelen en knuffelen, dus ik kom zo gauw mogelijk! Love you! Tante Moesje