Ik koos juist voor jens. Kort krachtig en doet scandinavisch aan, daar hou ik van! Bas vind ik te gewoontjes en Teun wel lief, maar niet voor als hij straks 40 is en directeur van een groot winstgevend bedrijf ;-P
Ik vind eerlijk gezegd ook geen van 3e leuk maar als ik er dan toch 1 moet kiezen is het Jens. Hoor je niet zoveel alhoewel ik ook wel aan Jensen moet denken.
Absoluut Teun! Super combi met Guus Guus & Teun, ja helemaal leuk Daarna Bas. Ook wel leuk, past bij Guus maar niet zo leuk als Teun Jens vind ik niet zo bij Guus passen. En mijn schoonneefje (noem je dat zo?) heet Jens en dat is niet zo'n leuk ventje Maar dat is dus ook mijn eigen associatie
Teun! Jens, heeft een dikke pens. Sorry maar dat is het eerste wat in me opkomt. Bas, hoor je te veel naar mijn mening
Ik vind t alle drie leuke namen Bij Guus vind ik Teun t leuks omdat ik twee keer de s op t eind niet zo leuk vind klinken.
die vergeet ik het liefst vandaag nog, die arrogante kwal ik zou ook niet snel voor Jens kiezen, volgens mij zijn er tegenwoordig veel kinderen die zo genoemd worden ik kies liever voor een naam die uniek is
Guus en Teun. Bas is een hondennaam (sorry, wil niemand beledigen, maar ik ken een paar honden die Bas heten.. ) Jens vind ik niks. Ik ken geen leuke Jens.. Doet me ook denken aan Jensen.
Ik kies voor Jens. Bas vind ik echt een naam die 'geweest' is en bij Teun denk ik aan een boer in een overall met een pijp in z'n mond..sorry