In verwachtingsvolle verwachting

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Anna1978, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Goedemidag Lady's,

Ik ben in juli gestopt met de pil en ik heb op 22 juli mijn laatste pil bloeding gehad en hierna ben ik niet meer ongesteld geworden. Ik had het idee dat ik 2 weken en 6 dagen geleden mijn ovulatie heb gehad dus nadat ik het hele weekend weer niet ingesteld was geworden heb ik maandagmiddag maar een test gedaan, en wat denk je positief :)
    Nog 2 testen gedaan allemaal een duidelijke streep of plusje.
    Ik heb de verloskundige gebeld en alles gemeld die vertelde mij dat ik voor de zekerheid maar op korte termijn een echo moest laten maken.
    Nu ben ik net geweest voor die echo geweest en ze kunnen alleen een leeg vruchtzakje zien :((
    Uitgaande van 3 weken geleden ovulatie klopt dat want dan is het vruchtje pas 2 weken en 6 dagen oud vandaag. Maar je begrijpt toch een teleurstelling want het kan net zo goed echt leeg zijn.
    Over 3 weken moet ik terug voor een 2e echo.
    3 hele lange weken dus pffff

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Anna, welkom hier en hopelijk krijg je over n paar weekjes bericht dat t goed zit allemaal! Heel veel succes!

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik hoop ook voor jou dat je over 3 weken positief nieuws krijgt en dan lekker rustig kunt gaan genieten!

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meid ik hoop dat je over 3 weken goed nieuws krijgt. En dat je lekker kunt genieten. Heel veel succes meis

Deel Deze Pagina