Afbouwen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door River nl, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben nu 6,5 maand fulltime aan het kolven. En mijn productie begint vors minder te worden. Ik had mij voorgenomen om het tot 8 maanden vol te houden, maar ik heb nu niet meer genoeg om aan haar vraag te voldoen en mijn voorraadje uit de vriezer is ook op. Omdat ik over 6 weken toch wil gaan stoppen bedacht ik om haar nu alvast 1 fles per dag opvolgmelk te gaan geven. Alleen ze vindt het dus vreselijk vies. Ze heeft net al kokhalzend 30 cc gedronken. HELP!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

misschien kun je ter overbrugging een fles maken met half borstvoeding en half kunstvoeding? Dan kan ze langzaam aan de smaak wennen. Geleidelijk aan doe je er dan minder borstvoeding in.
    Succes!

Mirjam

3. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Dat heb ik gisteravond geprobeerd, maar ze trapte er nog niet in.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    lastig zeg.
    Misschien helpt het als je haar in een andere omgeving door een ander laat voeden. Bijvoorbeeld "uit eten" bij je buurvrouw.
    Misschien vindt ze het lastig omdat ze weet dat ze bij jou iets lekkerders kan krijgen?
    Het is allemaal uitproberen hoor...
    Succes!

Mirjam

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Gisteren 30 cc kv aan de mm toegevoegd en dit ging wel goed. Nu alleen in mijn hoofd de knop nog om, want ik merk dat ik moeite heb om kv te geven.

6. Saskia

Saskia Lactatiekundige

17 apr 2012
    818
    0
    0
    Hi,

Het is ook lastig om die knop om te gaan zetten. Doe het rustig aan en ga zo snel als jij prettig vind (mits je daar de tijd voor hebt)

Succes!

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina