Na in september een MA gehad te hebben, gevolgd door een curettage, een vals positieve test en 4 maanden op mijn menstruatie gewacht te hebben is het eindelijk zover! Ronde 1 na mijn miskraam is raak! Het is nog heel pril allemaal, maar ik heb er een goed gevoel over (natuurlijk met de nodige onzekere dipjes )!
GEFELICITEERD! En geniet er lekker van! Zag dat je ook al een afspraak hebt voor de vk. Ik mag van mijn mannetje morgen een afspraak maken als ik bij de dokter ben geweest hahaha mannen! Liefss
* HOERA! * hier nog een aprilmama die ontzettend blij voor je is, mariaatje! Ik hoop dat je dit keer op de roze wolk mag blijven zitten meis!
mariaatje, gefeliciteerd met je zwangerschap! je ziet het: iemand meldde het bij de aprilmama's dat ze je goede nieuws had gelezen en nu komen we allemaal even langs om je te feliciteren. dat het maar helemaal goed mag gaan en ook jij over een maand of 8 een mooie gezonde baby in je armen mag houden!
he proficiat voor je. Hopelijk kom ik je nog veel tegen hier want je bent op de zelfde periode uitgerekend dan ik