Hallo Allemaal, Ik heb zoals je in het onderwerp ziet drie maanden lang Clomid gehad, eerst begonnen met 1 x daags 50 mg en de laatste maand kreeg ik 1x daags 100mg. De eitjes waren goed gegroeid, maar lieten niet los. Dus heb ik een pregnylinjectie gekregen. En het resultaat ik ben zwanger! Ik kan het nog niet geloven ik heb alweer twee testen gedaan allebei positief en denk steeds dat ik ongesteld word, maar dat is niet zo. We zijn al sinds augustus 2006 bezig om een kindje te krijgen. Met mijn verhaal hoop ik andere stellen moed te geven en te laten zien dat het echt kan! Iedereen die bezig is om zwanger te worden wens ik heel veel succes. Iedereen die zwanger is wens ik veel plezier tijdens de zwangerschap.
Gefeliciteer! Zou je alleen je post niet helemaal vetgedrukt willen doen! Dank je wel. Elmo (moderator)
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. en zo zie je maar dat geduld dubbel beloond word... groetjes marijke
ik heb 1 ronde clomis en pregnyl gehad en ook zwanger. Een dikke proficiat. Geniet er maar lekker van
Ik heb 6 rondes clomid gehaad en nog steeds niet zwanger,ben er nu mee gestopt.....Maarrrrr ik wil jullie van harte feliciteren meis liefs